Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Pappaen skal ha gradert uttak av pappapermisjonen - han skal ha 2 dager pr uke i 25 uker (istedetfor 10 uker sammenhengende). Men nå er jeg gravid igjen, og det ser ut til at termin med nr 2 blir ca samtidig (evt FØR) pappaen er ferdig med permisjon med nr 1. Kort sagt begynner jeg permisjonen med barn nr 2 ca 3 uker (eller mer) FØR pappaen er ferdig med sin permisjon for barn nr 1. Faller da disse ukene av pappaens permisjon bort - eller kan vi ha permisjon samtidig, så lenge det er to ulike barn..? Håper noen vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg tror ikke dere kan ha permisjon samtidig, men han kan jo utsette de dagene det gjelder til slutten av permisjonen tror jeg, med mindre eldste barnet er blitt for gammelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Såvidt jeg har forstått så bortfaller permisjonsdager som ikke er benyttet hvis en ny permisjon påbegynnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå