Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Har du best forhold til mor eller svigermor? Jeg hadde et greit forhold til svigermoren min, men dessverre havnet vi i en konflikt rett før hun døde. Vi hadde ordnet opp, men følte det var trist vi ødela de siste månedene. Hun var en superhyggelig dame som var blid mot alle. Kjempegod farmor. Har ikke så veldig godt forhold til min egen mor, dessverre, men hun ønsker det ikke, så jeg får ikke gjort noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Kommer best over enns med min mor, hun har altid vært der for meg, og vært en god støtte i en del vanskerlige år. MEN, svigermor kommer på en god og solid andre plass Hun er ei utrolig dame! Kan virke tørr og kjederlig, nok så gammeldags ved første møte, men hun er ei knall dame med bein i nesa Har dager hvor jeg stikker over til henne, bare for å kunne ha en latterkule Hun er herlig! Kunne ikke fått en bedre svigermor tror jeg. Hun bryr seg om sønnen sin og meg, kan av og til være overbeskyttende ovenfor sønnen, men det er greit, det er førstefødte, og de har en helt egen kontakt. Hun trenger seg ikke på livet vårt, men stor koser seg med den delen hun deltar i Er ikke prippen og kvass, og ser ikke på meg som dårlig kvinne til hennes sønn Så er vel det jeg mener er ei perfekt svigermor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Har best forhold til mamma, men siden hun har vært en ordentlig god mamma så kan ingen sidestilles med henne. Hun er interessert i meg og familien min, men trenger seg aldri på og sjefer aldri. Har i mange år hatt et veldig godt forhold til svigermor, men vi bodde i byen hvor svigermor bor i 2 år, og det ødela mye av det gode forholdet vårt. Først da oppdaget jeg hvor lite åpen hun er for min måte å gjøre ting på, det som jeg oppfattet som omsorg tidligere ble skikkelig kvelende innblanding. Vet hun ble fornærmet og sur da vi flyttet til nabobyen, har aldri sagt noe til meg, men samboeren min har fortalt det. Men hun er flink med ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 En god svigermor gir gjerne råd når hun blir spurt, men vet også at ungen hennes er blitt voksen og må ordne opp selv. ...men nå fins det faktisk elendige svigerdøtre/sønner også, det er ikke alltid svigermor/far det er noe i veien med ;o) Min svigermor er helt gull - snill, på tuppa etter barnebarna, smart, morsom, sterk og klok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå