Gå til innhold

Etter å ha lest alle svigermorhistoriene her...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...begynner jeg å tenke på min egen framtid, når sønnene mine får seg koner og jeg blir svigermor. Må starte med god oppdragelse allerede nå, så de finner hyggelige damer som er interessert i å omgås sin svigerfamilie. Det er så mange kvinner som favoriserer sin egen familie. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at det er en av grunnene til at jeg er glad jeg bare har jenter... Men, prøv å være en hyggelig svigermor da, en som ikke blander seg opp i alt:) Og for all del lær sønnene dine å bli selvstendige FØR de flytter hjemmefra...

Tipper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg er glad jeg bare har jenter så jeg slipper kjiiiiiipe svigerdøtre og så håper jeg at jeg lykkes i å oppdra jentene mine til å omgås andre mennesker med høflighet og respekt slik at de ikke blir svigerdøtrene-fra-helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du heller skal la være å blande deg i hvordan dine barn velger å leve livene deres. Så slipper du svigerdøtre som ikke liker deg.. Det er det mange svigermødre gjør feil, de behandler sønnene som noen unger. Bestemmer for de, tar avgjørelser, blander seg..

Og da må jo noen si i fra.. og da som oftest døtrene.. SÅ slapp helt av du hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg har faktisk sagt at hun er glad hun har jenter fordi det er bedre å bli mormor enn farmor, ble på en litt barnslig måte litt lei meg. Ja, ja, jeg får vurdere å produsere en lillesøster...

Tror ikke jeg kommer til å blande meg borti alt mulig, men synes at uansett hvor hyggelig svigerfamilien er, så omgås de fleste familier morssiden i større grad enn farssiden.

Ja, ja alt man skal bekymre seg for...

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...