Lillemy89 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 hva er disse stikkingene ? det kjennes ut som det er en kniv/nål som blir kjørt opp i underlivet mitt. når jeg ligger på ryggen, blir det en helt intens stikking. jeg har hatt dette i ca en mnd nå. hver gang jeg er hos legen/jordmoren så glemmer jeg å spør hva de kommer av,og hva slag "nytte" de har for seg. men er det noen av dere andre frøknene som har svar på hva disse betyr ?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har også hatt det. BÅde i forrige og dette svangerskapet. Skikkelig smertefullt til tider, og det kommer veldig brått på. Som om noe blir stukket kjapt oppi der. Har lest om flere som har hatt slike stikninger, så jeg håper og tror at det er helt normalt
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Da babyen sank i magen spurte jordmor om jeg opplevde slik stikking i underlivet. Det var visst fordi babyen presset nedover. Merker det litt av og til selv, men ikke så mye. Men forsto det som at det var helt normalt
gugg Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Har det på samme måte denne gang som forrige gang, og kan si med sikkerhet: det du kjenner er ikke farlig:) Kun babyen som presser nedover/gnur i bekkenet og lager nerevesmerter. Også kan det være modningssmerter:9 Og DET er jo BARE POSITIVT!!!!!)))))
Margarita -- Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Det er visst babyen som jobber seg nedover, og presser på nerver. Det kan også være når den snur hodet mot nerver, eller løfter hånden og sånne ting. Kan også være modning, men jordmor sa at all slik beveglse fra babyen er et steg næremer modning:)
Lillemy89 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2010 nå er det 4 uker siden legen sa jeg var moden. så jeg har håp på at den stikkingen her har noe nytte for seg:P hehe ikke bare ubehag =P