Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 blir jo helt stressa her av folk som blir sure hvis de ikke får kort.. ehe.. hva er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Aldri hørt om det før jeg hvertfall, vi hadde ikke takkekort, ble ikke "myrdet" for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Akkurat det tror jeg ikke er vanlig. Man får vel stort sett ikke gaver fra fjern og nær da, som etter fødsel. De fleste man får gaver fra er vel gjerne i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Har aldri mottatt takkekort for det nei. Kun dåp og konfirmasjon, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei det er ikke vanlig. Det vanlige er å sende etter gaver ved fødsel og dåp. Ellers etter konfirmasjon, bryllup, .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå