Aprilgutt04 +Desembergutt2010 Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Heisann!! Kan man ut å trille 1uke gammel baby når det ikke er under 10 minus?? Turen er på maks 30 min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor ikke? 10 minus er vel den magiske grensa. Og om det ikke blåser storm er det vel bare ut og gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilgutt04 +Desembergutt2010 Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Litt hønemor jeg skjønner du Selv om den lille ligger jo trygt og varmt i pose blir man litt usikker. Litt forskjell på vårbarn og vinterbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dette er lykken på jord! Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Dette har jeg også lurt litt på, og jeg tror ikke at en en uke gammel baby har godt av 8-9 minusgrader. Men jeg er usikker! Men dette kan nok helsestasjonen svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå