Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er veldig nøye på designen på julekortene vi sender ut. Jeg har 5 års utdanning innen estetiske fag og syntes disse tingene er det viktigste og morsomste med kortet. Mannen min er hobbyfotograf så vi tar bildene selv og lager kortene slik vi syntes de er helt perfekte. Så har vi gledet oss til å gi dem ut. Først er svigermor skuffet over at hennes svigerinne fikk kort før henne (dagen før) og holdt det med dette i lang tid. Svigerinnen er naboen vår og dermed naturlig for oss å gi det til henne når vi var innom. Så hadde vi ikke skrevet dato på bildene når de var tatt + årstall. Hun var nesten sint når hun faktisk hadde fortalt oss det ifjor at vi måtte huske dette i år. Jeg vil ikke ha det på fordi jeg ikke syntes det er fint eller nødvendig. Jeg ser ikke problemet med at hun ikke kan skrive dette selv. For en times tid siden ringte en av tantene til min mann til meg for å fortelle meg at jeg hadde skrevet navnet hennes feil. Det var nemlig en stum h i navnet hennes. Bevares tenkte jeg bare og beklaget meg. Sender vi ikke julekort for at det skal være hyggelig? Her er det ikke hyggelig lengre så fra neste år blir det ingen kort. Blir vel et mas med det også men det får så være. Det verste er jo at de som klager ikke sender oss kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Forstår deg godt. Her har vi droppet å sende til de vi ikke har fått kort tilbake fra de siste årene. Enkelte takker ikke når man møter dem like etterpå, og noen sier ikke engang god jul eller noe. Vi har også brukt å lage flotte hjemmelagde kort som vi har lagt mye tid og kjærlighet i. Andre i familien har gått over til en årlig jule-mail. Tror ikke vi gidder det engang. Sist jul sendte vi ut et tyvetalls kort og fikk et eneste igjen. Så langt i år har vi sendt ut kun fem, og ikke fått noen. Det ene kommer nok i år også. Og som om dette ikke er nok så dobles frimerkeprisen fra nyttår. NEi neste år dør julekortstradisjonen ut. Sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå