Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 http://lekmer.no/interior/bord-og-stoler/stol/jabadabado-stol-med-trekk-rosa Jenta vår får møbler av mormor til jul. Tre stoler og det runde bordet med røde og rosa ben, på samme side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Ingen sterke meninger om et så hyperaktuelt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 hyperaktuelt? Javel..Jeg syns faktisk ikke de var noe spesielt med dem jeg, men det er jo hver sin smak. Har vel ikk enoe å si hva vi andre syns så lenge du og ditt barn syns de er fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Kule ja!!! Digger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke min smak, men blir sikkert superpopulært hos dattern din. Vi har bestillt stol og bord til dattern vår til jul vi også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk for link, forresten. Det er side jeg skal ta en nærmere kikk på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Hyperaktuelt ja, dette er jo et tea som får luften til å stå stille Vi har lenestolen i samme type, og den har blitt en kilde til konflikt når vi har med andre jenter hjem. Vi skulle egentlig kjøpe tremøbler fra Ikea, men når jeg så disse, så ble jeg litt giret De ser jo ganske gode ut å sitte i også. Noen ganger må man rett og slett få lov til å uttale seg om ting som ikke betyr så veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #8 Del Skrevet 7. desember 2010 Du kan kjøpe med faktura, og frakten koster 49,- per ordre uavhengig av vekt. Vi betalte med kort, og fikk beskjed om at varene var sendt allerede dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Del Skrevet 7. desember 2010 20:42 her: Dette har vi bestilt til jenta vår til jul:). Så kan lillebror i magen arve det etterhvert...: http://www.habitat.co.uk/lock-kids'-interlocking-table-and-chair-set///fcp-product/959339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.habitat.co.uk/lock-kids'-interlocking-table-and-chair-set///fcp-product/959339 Kanskje den virker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #11 Del Skrevet 7. desember 2010 Tydeligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 7. desember 2010 #12 Del Skrevet 7. desember 2010 Kule stoler! Kunne tenkt meg og kjøpe den i turkis til gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #13 Del Skrevet 7. desember 2010 Så synd, hadde vært spennende å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #14 Del Skrevet 7. desember 2010 http://www.habitat.co.uk/lock-kids%27-interlocking-table-and-chair-set///fcp-product/959339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #15 Del Skrevet 7. desember 2010 Sånn. Nå gikk det:). Sikkert litt for spesiellt for de fleste...Hilsen 21:31. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tale30 Skrevet 7. desember 2010 #16 Del Skrevet 7. desember 2010 Det var jo virkelig en helt annen verden, men trolig kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå