Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 4 åringen min vred seg i smerte gjennom hele natten så ingen av oss sov. Han ble bedre på formiddagen og nesten helt fin på ettermiddag. For en time siden begynte det på an igjen og han ligger og vrir seg og hyler. Var hos lege idag tidlig som ikke fant noe galt og mente det var luftsmerter og anbefalte biola, cola uten kullsyre og miniformdråper. Han har fått alle tre, men ingenting hjelper. Har også massert mage/rygg og oppfordret han til å forsøke presse luften ut.. Orker ikke se han ha så vondt gjennom en hel natt til. Er det noen som har noen råd til smertelindring? Noe jeg kan få tak i før leggetid? Også forsøk å gi han oppkokt sukkervann, men ingen effekt av det heller:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Et varmt bad? Om det er veldig ille hadde jeg gitt paraet også og ringt til legen og spurt hvor lenge dere skal prøve dere på dette før man går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 ville snakket med en annen lege jeg da, du er jo mammaen hans, klart du er bekymret! Luftsmerter er vondt, men jeg har da aldri hørt om slikt som du beskriver...så lenge..også at det kommer bare på kvelden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror jeg tar han på legevakten for sikkerhets skyld. Han blir bare verre og hyler som en gal. Liten erfaring med luftsmerter, men innbiller meg at det ikke skal gjøre så vondt som han har. Ga han for øvrig paracet natt til idag, men merket ikke at det hadde noen effekt så har ikke villet gi han igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Min datter hadde det samme for noen uker siden. På dagtid var hun i god form..men når ettermiddagen kom.. begynte hu å skrike og klage over vondt i mage og rygg. Det var helt grusomt..var flere ganger til legen..de tok blodprøver urinprøver(alt var fint). Eneste som hjalp ei stund var varme bad og massering av mage,rygg og lår Dette varte 9 døgn..da var jeg så utslitt av å bære,bysse,trøste og redslen for at det var noe alvorligt..at jeg begynte å gråte bare noen så på meg. Er alenemamma..så alt sto på meg. Forsto jo underveis at det mest sannsynlig var luftsmerter hun trakk knærne opp og slapp mye luft som luktet forferdeligt. Føler med dere!! Håper han kommer seg fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå