solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Tenker på å lage pannekaker eller vafler til ungene i kveld.. Storebror hasta opp i går, men er fin i dag (vært hjemme fra skolen ii dag også) I dag har han spist masse mariekjeks og drukket vann + bris.. Kan jeg lage pannekaker til han etterpå??? Eller bør han ikke spise dette enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg ville latt ham spise pannekaker ja, siden han ikke har kastet opp siden igår. Ellers er yoghurt veldig bra omgangssyke-mat, og eplemos/ farris blanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Han liker ikke eplejuice og farris, derfor får han blåbærsaft med bris i =) Han sitter og koser seg med pannekaker nå og det ser ut til å fungere greit =) Pannekaker er visst livretten...... =))) Tusen takk for svar =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå