Har 2 jenter Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Er til en ganske nær venninne; men hvor mye er det vanlig å legge i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante juling Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har gitt gaver fra 200kr til 600kr i 30årsgave. Jeg tar utgangspunkt i hvor mye vi pleier å kjøpe for til hverandre, og legger på litt ekstra siden det er en stor bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttefrøken Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 tja..et sted mellom 500 og 1000 hadde jeg tenkt. Kom helt an på hva jeg fant, eller om det var noe spes hun ønsket seg. Hadde kanskje kjøpt behandling hos hudpleier eller noe. Og her får man jo masse forskjellig i prisklassen 450-850,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg ga i 30-års dag en gang et gull-kjede med 3 små ringer på. En i hvittgull, en i gultgutt og en i rødtgull. En for hvert tiår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har 2 jenter Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk for svar:) ble litt klokere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå