Gå til innhold

noen som kan se på meg? ser gjerne tilbake :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om noen kan se graviditet på meg i nærmeste framtid? :)

210488

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, fikk opp to tidspunkt på deg, noe i februar, men sterkere til sommeren.. juli/august.. lenge til da..vet! Kan se en gang til litt senere i kveld om du vil? Er litt slapp i dag så mulig jeg blir påvirket :P

Lurer selvfølgelig på det samme tilbake hvis du vil? ;)230982

Skrevet

det kan være, er vell ikke en mulighet for at det kanskje kan være fødsel i august? :P

er ikke hjemme akkurat nå, men skal se på deg senere :)

Skrevet

Tenkte tanken om fødsel i august faktisk, ettersom jeg fikk opp noe tidligere og så veldig sterkt i august..men er du gravid da? Hm..trekker kort på nytt nå, og jeg vet ikke om du er kjent med tarot? Men får opp "Verden" på deg, fikk det opp to ganger på rad..så det kan jo bety at du er eller blir gravid nå..får stadig opp noe rundt august også. Skal prøve en gang til senere også, greier ikke bli helt klok på deg ;)

Skrevet

jeg er usikker, er 9 dager siden ikm.. men fikk en liten blødning i dag, ikke mensen i allefall, har brukt 1 truseinnlegg :P

og har kjeempe vondt i magen, slik jeg hadde sist..

så får vente å se om det blir mensen! viss ikke blir det testing på ny om noen dager :)

er ikke ofte jeg blir rørt og tårer når norge skårer sitt første mål i em :P

Skrevet

da såg jeg på deg igjen :) får opp graviditet iløpet av de første mnd på nyåret enda, og en fødsel i høst mnd:) husker ikke helt om jeg har sett ang kjønn før, men får opp ei lita jente :)

Skrevet

ok spennende da :) Du får ha lykke til!

Husker ikke helt hva du har sett før, men kos med jente da :) Spent på når jeg blir gravid jeg, folk har sett så forskjellig hos meg synes jeg! Takk skal du ha!

Skrevet

Heia Zazzy :-)

De fleste av oss har vel vært ganske enige om jan/feb - men litt forskjellig på kjønn har jeg sett :-) Jeg føler fortsatt gutt, men er ikke så flink på det, så det blir sikkert jente :-)

La ett legg på deg tidligere i dag, og det sa veldig klart at du er utad litt avslappet i forhold til prøvingen, men innad så stresser du allikevel, om så underbevisst og kanskje blir litt skuffet når tr, kommer - men da utad later du som ingen ting og er like blid og fornøyd :-) Men når du puster litt nå og vet at det er kjernen så vil du slappe av og da vil det si pang - tror det bra det er jul nå straks så du kan skifte fokuset litt for dette tror jeg vil gå fort :-)

Klem

At....a

Skrevet

Hei At.. ;) sendte deg nettopp en pm! Det er flere som har sett på meg som har svart meg på pm nemlig, og der har det vært litt spredde meninger..men en del har sagt des/jan/feb ja, så blir en spennende tid :) Det med kjønn har det også vært veldig forskjellige meninger om, hehe, så hvem vet! ;)

Klem.

Tyrjente88, jeg tar en ny titt på deg i morgen hvis jeg rekker ;) Natta!

Skrevet

Hei At.. ;) sendte deg nettopp en pm! Det er flere som har sett på meg som har svart meg på pm nemlig, og der har det vært litt spredde meninger..men en del har sagt des/jan/feb ja, så blir en spennende tid :) Det med kjønn har det også vært veldig forskjellige meninger om, hehe, så hvem vet! ;)

Klem.

Tyrjente88, jeg tar en ny titt på deg i morgen hvis jeg rekker ;) Natta!

....mulig dette kommer to ganger..klikk data..

Skrevet

du kan vell ikke se på meg du også At? :)

Skrevet

Usj greier ikke se graviditet på deg tyrjente88 :( beklager. kan prøve igjen en annen dag!! Lykke til :) klem.

Skrevet

tr kom i dag, mange dager etter bestillt :P så nå kjører vi på :D

Skrevet

Ah leit da! Lykke til på neste pp! Får opp at det kan bli en stund til, men nå kom april veldig sterkt opp, mars/april. Håper du får klaff snarest!! Og jeg og.. ;p

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...