hirse 76 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hei Har fått beskjed om at får en stor baby, hva enn det betyr. Men, jeg har mange kynnere og det stikker ned mot der babyen skal ut? er det noen andre som opplever dette? Dere som er rundt termin, hvilke signaler begynner dere å få vedr fødselstart?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Stikninger har jeg opplevd på forskjellige tidspunkt iløpet av svangerskapet, men selvsagt mer i 3. trimester. Jeg kjenner mye nå som jeg er på slutten. Jeg fikk skikkelig vonde stikninger der nede for noen uker siden, men siden har de ikke vært så vonde, bare ubehagelige. Jeg tror det har mer med at babyen vokser og tar mer plass og dermed trykker det på forskjellige organer og kommer borti nerver og andre vonde områder. Det trenger ikke bety at en fødsel er nær forestående. Jeg kan ikke si at jeg fikk noen særlige signaler på at det nærmet seg sist. Bortsett fra økende energi den siste uka før fødsel. Jeg vil si at det startet helt ut av det blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå