Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg husker selv at jeg var veldig plaget med det, men husker ikke når det begynte. Junior her sier han har vondt i beinet noen ganger om kvelden og vi skjønner at han ikke får sove pga det. Han er 3 år og 3 måneder. Kan det være voksesmerter så tidlig eller kommer det noe seinere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kan det nok være. Er ikke helt sikker på når det begynte her. Men vi flyttet da hun var 3 1/2 år og jeg husker flere netter hvor jeg lå og maserte leggene hennes i det gamle huset vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eelis+kian gleder seg til jul♥ Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Voksesmerter opptrer vanligvis hos barn mellom 3 og 12 år, så det kan fint være det, ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TurboPrinsessen:-) Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Snuppa er 4år og har hatt voksesmerter i snart 2 år.. ikke så ofte før da, men oftere nå siste året.. går litt i bølgedaler. Husker jeg slet med det da jeg var liten, helt forferdelig! Nå er det fælt å høre på snuppa som gråter og sier "Au Au..det e så vondt, mamma" Det gjør vondt i mammahjerte mitt. Noen ganger får jeg ikke ta på henne, men har funnet ut at det ofte hjelper å stryke henne på baksiden av låret/rompen.. Da roer hun seg som regel og sovner... er det skikkelig ille gjør vi dette noen ganger i løpet av natten, men da har vi tatt henne inn i sengen til oss... Heldigvis er hun blid som ei sol når hun våkner på morgenen.. Virker ikke som hun husker at hun har hatt så vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Takker for svar:o) Tror det er det det er. Jeg fyller en varmeflaske og masserer (hvis jeg får lov til å ta på den vonde da) de gangene det har oppstått. Har mange minner selv fra jeg var barn med en stk trøtt forelder som satt på sengekanten min og masserte beina mine mens jeg hadde det vondt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå