Gå til innhold

Lagt mye på dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 26 uker på vei å har 102 dager to go frem til terminen å har lagt på meg ca 14 kilo, heldigvis er de fint plassert utover skrotten med DEN struttemagen ;)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 kilo hittil, akkurat som med forrige svangerskap, men har fått litt vann i kroppen denne gangen,det hadde jeg ikke sist. så vi får se hva som skjer. Magen er stor og fin her også! Vi får ta de kiloene som kommer :)

Skrevet

Jeg er 14+2 og har ikke lagt på meg i det hele tatt, men gått ned alt for mye, 7kg. Har vært ekstrem kvalm siden uke 3, og klarer nesten ikke spise. Er pr dato livredd for innleggelse på sykehus selv om jeg skjønner at jeg antakelig trenger det. Skal på kontroll på torsdag.. gruer meg.

Skrevet

4 kg til nå, er 18+6..Blir vel hvalross slik som sist ;) Da kom alt i siste trimester, lovely ;)

Skrevet

2kg og er 17+2. forrige svangerskap la jeg på meg 16kg, mye vann i kroppen som kom på slutten. To uker etter fødsel hadde jeg gått ned 14kg, uten å tenke noe på det. Derimot var jeg skrubbsulten og spiste som en hest:)

Skrevet

10.6 kg er i uke 28 i morgen.

Alt har lagt seg på pupper og mage da, så litt feil propsjonert kan man vel si jeg ser ut =)

Skrevet

Snart 25 fullgåtte uker nå.. enda på minus siden.. -3 kilo til jeg har gått opp igjen det jeg gikk ned, gikk ned 5 kilo de første 12 ukene pga kvalme.

:)

Men magen er det ingen fare med, den er stooor. hehehe... ser ut som jeg skal ha når som helst.. :D

Skrevet

Er 22 uker å¨vei og har gått opp 1 av de 9 kiloene jeg gikk ned pga kvalme.

Skrevet

er 26 full gåtte uker i dag og har gått opp ca. 4,4 kg siden jeg ble gravid. nesten 5 kg mindre enn ved forrige sv på samme tid, så skal ikke klage på det.. =)

Skrevet

Koser meg i dette svangerskapet også og har gått opp 8 kg :) Er 20 uker på vei :)

Skrevet

24+4 og har gått opp 9 kg. Forrige svangerskap gikk jeg opp totalt 11, men da veide jeg 20 kg mer før jeg ble gravid enn jeg gjorde denne gangen.

Nå var jeg normalvektig, og belager meg på å gå opp mye mer enn sist. Selv om jeg spiser sunt denne gangen, frukt istedet for sjokolade.. Men null mosjon pga bekkenløsning.

Uansett - jeg stresser ikke med at jeg sikkert må opp 20 kg og kanskje mer, kroppen legger bare på seg det man trenger, tror jeg. Hvis man ikke spiser ekstremt usunt da, men da har man jo en motivasjon for trim etterpå :P Men for all del, jeg koser meg absolutt med snop og godt innimellom!! :)

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har gått opp 10kilo :)

Jeg spiser hva jeg vil, når jeg vil, og det blir en del hurtigmat og snop :\ Meen, spiser sunt i tillegg så jeg får trene det av meg igjen til sommeren :)

Skrevet

22 + 3 og Har lagt på meg 8.5 kg!

Men har nå startet å spise sunnere!

Har spist helt grei mat til nå men utrolig myyye! Er jo ikke bunn i meg!

Så nå prøver jeg å begrense det til normalen:)) Men kiloene forventes for det:) Godt tegn det:)

Skrevet

Er nå 20 uker å lagt på meg 3,5 kg..

Skrevet

Er i uke 27, og har gått opp 10 kg...:)

...og flere skal det vell bli...:)

Skrevet

Er 20 uker, og etter å ha gått ned 4kg har jeg nå gått opp igjen de +2,5kg til.. Ikke mye, men har lagt seg på magen og puppene..

Skrevet

jeg er 17+1 og har gått ned 9 kilo.. ser ut som vekta har stabilisert seg litt de siste 2 ukene, hvor jeg har ligget å vippet mellom noen gram av og på..

Men har null mage enda da :(

Skrevet

21 fullgåtte idag og lagt på meg 3 kilo

Skrevet

Jeg er 16+4 og har gått opp 5,5kg. :) nå har jeg fått godt synlig mage, og jeg spiser det jeg vil. I begynnelsen hadde jeg skikkelig ulvehunger, og det er vel det som viser seg nå. Og på grunn av bekkenløsning får jeg ikke rørt meg så mye som jeg er vant til :( jordmor sa det var en passe vektøkning! :)

Skrevet

Jeg er 19+4, og har gått opp 2,5kg. Jeg var på kontroll igår, og har gått opp 2kg den siste mnd. Jeg er overlykkelig! Håper nemlig at jeg får beholde så mye som mulig av kiloene etter fødsel.

Skrevet

Jeg er 18+3 og lagt på meg ca 2 kg. fornøyd med det

Skrevet

Uke 26 nå og har gått opp 10.5 kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...