Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 20 filmer og sikkert 50 bøker, men bøkene har pappa hatt som barn, pluss at jeg aldri husker å avbestille i bokklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, da har jeg telt, hehe;-) Ha noe å finne på i feberrusen. 24 dvd'er og 80 bøker. 10 av bøkene er fra jeg var liten. Men det er mange bøker her ja, nettopp gitt bort mange til bhg også. Medlem av Bokklubber ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 ca 30 filmer og 50 bøker.... Ikke mindre ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Hmm, hvor mange bøker, i antall liksom? Hehe, vi har enormt mye bøker her i huset.. Har ihvertfall en av de bredeste Billy-bokyllene full av barnebøker fra bunn til topp, i tillegg er det vel en halvmeter med barnebøker som passer førskolebarn i kjellerstua. Så har de noen på rommene sine... Det blir maaaange barnebøker Noe er fra jeg er liten, men det meste har jeg kjøpt eller fått (jobber med bøker så jeg får en del "leseeksemplarer" direkte fra forlagene. Vet ikke hvor mye filmer vi har, men sikker 20-30 stykker til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå