babymama88 *på overtid* Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Var på kontroll på sus i går grunnet lite liv i noen dager, viste seg da at lille trille lå med rumpa godt planta i bekkenet. Er akkurat 34 uker i dag og de beroliget meg med at hun hadde god tid til å snu seg, hvis hun om ett par uker enda lå i sete ville de prøve manuell snuing. Så det jeg lurer på er : hvordan fungerer dette og gjør det vondt? Har dere erfaring på at barnet har snudd seg igjen såpass sent?
nr 4 i magen på overtid Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Jeg hadde ytre vending i mitt forrige svangerskap, i uke 36. Vendingen var vellykket og jeg hadde vaginal fødsel med hodet først. Det var ikke vondt å vende, men det var ubehagelig. Hadde ikke vært redd for å gjøre det igjen:) Tulla i magen ligger også med rompa si ned foreløpig. Skal til vurdering til mandag igjen, blir spennende å se hva det blir til. Lykke til iallfall, og så krysser vi fingrene for at de snur av seg selv:))) Ha en fin kveld:)
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har også seteleie Er 35+6 dag, og har flere grunner til at snuing kan være vanskelig hos meg. Jeg fikk beskjed om at siden lillegutt sitter med rompa såpass langt nedi bekkenet som han gjør så var det lite sannsynlig at de kunne utføre en utvendig vending. Men det er helt sikker individuelt fra baby til baby og mage til mage Men det er mange babyer som snur seg selv før uke 37 (det er det de har satt som grense her i alle fall - da er du innenfor termin og de må ta en avgjørelse på fødemåte), så ikke bekymre deg enda Det er hodet som er tyngst, og da er det naturlig at det etterhvert vendes nedover. Og hvis de kan foreta en ytre vending har du en ekstra mulighet der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå