Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Vurderer å kjøpe meg denne telefonen, kan den anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Batteriet varer i ca 3 minutter. Angrer stygt på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kommer veldig an på hva du er ute etter. Det finnes mange fine tester på nettet. En negativ faktor er meget lav batterikapasitet. Jeg har den ikke men mine foreldre har den. De er nok kanskje litt for gamle for den, for de finner ikke helt ut av å bruke den selv om det har gått et par mndr og de normalt sett er helt greit teknisk anlagt. Det finnes forresten noen videoer på youtube hvor folk åpner pakken for første gang og forsøker å forstå telefonen. Kanskje noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Både samboeren min og jeg har den tlf. Hater den intenst. Har levert min på reperasjon 2 x og skal inn nå etterpå og levere den for 3 x. Så da får jeg forhåpentligvis hevet kjøpet. Elendig batteri, får ikke zoomet når man tar bilder, får ikke opp hele bakgrunnsbildet, den henger seg opp hele tiden og er dårlig dekning. Det samme er det med samboeren min sin. Da jeg leverte den for 2x sa hun damen på Lefdal at de hadde fått masse reklamasjoner på disse tlf. Kul å se på men fy for en møkkatlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Signere 16.01! Akkurat det samme har skjedd med min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå