Gå til innhold

Månetoppenklær fra Janus- grå bukse/jakke med rød kant og glidelås bare til jenter eller ok til gutt også?

♥Klumpen og Lillesnuppa♥

Anbefalte innlegg

Noen som har formeninger om det? Ser ikk på månetoppen, så vet ikke om rødnissene bare er jenter??

Kjøpte iallefall krinkelull bukse + jakke i grått med røde kanter til gutten min på 2. Synes han kler rødt jeg. Men, er dette kanskje typisk jente siden de også har samme sett med blå kant?

Er bare nysgjerrig hva dere mener, blir å bruke det på gutten min uansett tror jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart det går greit! :))) Storebror på 7 får Månetoppen undertøys-settet med rød stillongs. Han er så glad i den fargen! ;) Han har rød vinterdress i år også. Og en lilla Janus ulltrøye.

Og lillebror på 3 har mørkerosa vintervotter, og rosa sandaler til innesko i barnehagen. Han eeeeelsker rosa, og jeg ser absolutt INGEN problemer med det! Her får mine barn gå i akkurat det de vil, så lenge klærne passer til årstiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig kan han gå i rødt. Bare tull at gutter ikke skal kunne gå i det eller at jenter liksom ikke skal gå i "guttefarver"

Jeg har akkurat kjøpt LIlla genser til min gutt, og han har flere ros t shorter osv. han er kjempefin i rosa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Sønnen min har masse røde klær :) Og han ser ikke ut som en jente for det.. Og desuten, så er nisser røde, ikke blå :P

Hehe, blir ikke helt venn med månetoppen føler jeg, blå nisser....naaaj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...