Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Det har seg sånn at samboeren min har gått med på, at vi skal prøve å få barn. Dette temaet har ligget i luften lenge (har holdt sammen i 5 år) Alt ligger egentlig tilrette for at barnet kan komme, selv om ikke alt er 100% perfekt (men, det er det vel ikke mange som har?) Har alltid hatt sååå lyst på barn, men NÅ er det plutselig litt "skummelt" begynner å tvile på meg selv! Er så redd for å bli en dårlig mor... Har egentlig ingen grunn til det heller. Har masse god erfaring med barn, gjennom utdannelse, arbeid, samt at jeg har passet egne søsken og andres barn! Huff... Noen som har noen kloke ord? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Bare sett i gang og få det gjort. Straks dere har barnet hos dere, forsvinner slike tanker nokså fort. Man får mer enn nok å henge fingrene i, og mye å glede seg over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Tenkte slik jeg og før, under og etter baby ble født. Nå når han begynner å bli 5 mnd gammel, vet jeg at jeg er den beste moren han kunne hatt Ingen andre kjenner gutten så godt som jeg gjør, og han er den største solstrålen i mitt liv kjør på, så skal du se at disse tankene forsvinner så fort du er blitt vandt til situasjonen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer med "halvveis" morskap !! De som får barn fullstendig uten reservasjoner... vel, DE er ikke helt god !! Du tenker som en skikkelig mamma, og det skal du være glad for !! Husk også at det vil ta liiiiitt tid å bli gravid, så skal du jo være gravid en stund, så når tiden kommer, så er du klar !! Lykke til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk for gode ord:) Satser på å kjøre på! (har el fredag;) hihi... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå