Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Aaaarg!!

Er bare så utrolig lei av å ha vondt! Har prolaps, som selvfølgelig har slått seg vrang nå som jeg trenger det minst!!

Går hjemme og får ikke gjort noen ting :( Alt er vondt, men jeg klarer heldigvis å gå og kle på meg uten hjelp. For noen dager siden måtte jeg ha hjelp til å vaske meg når jeg dusjet, kle på meg og gå trapper.

Er litt bedre nå, takket være kiropraktoren, men får fortsatt ikke gjort noe særlig :( Ser selv hvor skjeiv ryggen er når jeg ser meg i speilet, så det vil nok ta litt tid før jeg blir frisk :(

Blir så lei av dette, jeg trenger ryggen min i form nå!!

Beklager denne sutringa, men måtte bare få det ut!

Jeg vil være frisk og på jobb!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142649999-prolaps-og-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har og prolaps og er sengeliggende. Har aldri hatt det før, og det er den verste smerten jeg noen gang har kjent. Konstant krampe nedover hele foten. Har måttet ta smertestillende ( i tråd med legens anbefaling) for å klare å holde ut smerten. Har nå klart meg 3 døgn uten smertestillende, men klarer kun å gå litt inne for så å legge meg igjen. Har lest at mange har dette lenge, jeg som har så mye jeg skulle ha gjort på jobb og hjemme nå i jultiden. Argh.

Frustrerende å se dagene går og jeg ikke får noe gjort, og det å måtte ta smertestillende når en over alt ikke ønsker å ta det, har vært veldig vanskelig i frykt for å skade den lille.

Jeg gleder meg nå over hver dag uten smertestillende og har klart å sette ned kravene til meg selv og tingene rundt meg. Samtidig har jeg en fantastisk mann og famlilie som stiller opp... det har hjulpet veldig!

Håper dere kommer dere raskt og og at dere får et bra svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...