Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er fri for bil, fordi jeg er fri for bilnøkler! Hvor er de, jeg har lett i flere dager, og jeg er helt avhengig av den bilen!!! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 google "team eth" og ring og spør etter Bjørg. Hun ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Men koster det masse? Jeg er bakk fra før av, derfor har jeg ikke penger til å taue bilen på verksted og hele hopprennet..... Det kom til å bli ganske dyrt sa de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Det koster 25 kr i minuttet, men min erfaring er at de er raske og ikke prøver dra ut tida. Jeg mistet en gang forlovelsesringen min- ringte dit og en dam kunne fortelle meg nøyaktig hvor den var og hvordan den kom dit (stemte på en prikk), hun snakket jeg med max 2-3 min. Ringte henne igjen da jeg ikke fant en kjole og hun kunne beskrive også hvor den befant seg- dessverre var det min tolkning som gjorde at jeg ikke fant den m det samme, men da den dukket opp ved en tilfeldighet lenge etter så jeg at det hun hadde sagt hadde stemt helt! Snakket da max 4 min.. Det var riktig nok ikke m Bjørg men en annen hos team eth som nå har sluttet. Men bjørg skal visstnok være den flinkeste der til å se ting nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 låst de inn i bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg ser skin eller lær og nøkler.Har du skinseter i bil,kontorstol,sofa,sko eller lign? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå