Gjest Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen som vet hvor man kjøper det ? Er det store variasjoner i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryBird Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Har sett på toys are us. Og biltema. Tror det er ganske store variasjoner i pris. MEN leste et tips et sted at man bare kunne kjøpe en vanlig sykkel og skru av pedalene:) På den måten blir ungen vant til sykkelen og bremser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*søtesmå* Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg leter også etter dette. Fikk tips om å høre hos sykkelselgere/sportsbutikker etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Ok, takk for svar begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmulatto Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Jenta var fikk en løpesykkel fra PUKY da hun var 2,5 år. Undersøkte mye før vi kjøpte denne, og vi har ikke angret et sekund -den er helt fantastisk. Den kommer i flere str..alt etter høyde på barnet. Man kan justere høyde på sete og ratt. Noen har håndbremse, andre ikke. Noen kommer med støttefot. Men det beste med den er de brede dekkene og den lave innstigningen. Barnet trenger ikke løfte benet høyt for å komme seg på sykkelen, og det er som et lite bredt brett der. På slutte av sommeren fant hun selv ut at hun kunne sette bena opp på "brettet" når hun fikk god nok fart. Og gjett om hun fikk balanse og fart i løpet av noen sommeruker. En veldig pedagogisk riktig sykkel, som naboen sa. :-) Vi er så fornøyde. Eneste minus er prisen, men her kan lillesøster arve, så da fant vi ut at det var verdt det. Vi kjøpte var på Sprell på Grunerløkka. De har også nettbutikk. Sjekket litt rundt på utenlandske sider også, men fant ut at det var lite å spare da toll og frakt kom på toppen. Godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåBlå Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 lilleprinsen.no har en i Tre. Denne har vi kjøpt, og den er super. Men jeg hadde nok heller gått for Puky sin i metall, med tanke på at den er mer holdbar ovenfor regn etc. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det denne ? http://www.puky.net/homepage/produkte/laufraeder/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmulatto Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja, men vi har den i str. XL. Jenta var var 2 meter da hun var 2 og 3 mnd, så hun er høy. Så for at hun skulle ha noe å vokse i tok vi den. Vi måtte høyne sete og ratt litt med en gang hun tok den i bruk, så tror nok at den som er litt lavere enn henne også kan ha str XL og da stille inn sete og ratt på det laveste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmulatto Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 LER!!!! 2 år og 2 meter!!!! Slå den. Rettes til 1 meter. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 hihi... 2 meter og 2 år gammel. Ok, mini blir 3 år i mars og er kanskje rundt meteren nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 Har bestilt den i dag. Ble den som var XL da, siden det var for 3+, så det var naturlig å velge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalas Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Løpesykkel er genialt Ville ikke skrudd av pedalene på en vanlig sykkel, for da er kjedekassen fortsatt på, noe som gir ekstra vekt til sykkelen. Og for meg føles det hvertfall ganske utrygt med en tung sykkel som barna skal bremse med føttene.. Ser at du har bestilt nå da, du blir nok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttefrøken Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 jeg kjøpte vår på xxl.... 449,- spokes... veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia & Jr. Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor bestilte du den? Vi vil også ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja tror dette blir bra. Har også hørt at de anbefaler løpesykkel fremfor sykkel med støttehjul i forhold til balansen. Vi bestillte denne: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=04-004045 Det er svigers som skal gi den i julegave da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia & Jr. Skrevet 8. desember 2010 #17 Del Skrevet 8. desember 2010 Tusen takk! Trykker øyeblikkelig på bestill jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #18 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva må dere betale i porto for dise løpesyklene fra dk? Er det uten toll, mva etc.? Skal ikke ha nå, men tenker til våren, men da trenger jeg ikke å sjekke ut noe særlig da.. Men vil helst ha en i unisex farge slik at snuppa slipper å ha alt blått.. Kjedelig at det er så lite av det..! Åssen str. kjøper dere? Gutten min blir 3 til våren og er en lang gutt (bare 1/10 er lengre aldersmessig sa de på hs..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #19 Del Skrevet 8. desember 2010 Shipping kom på 238.89. Sykkelen koster 719,10 NOK (Er jo opprinnelig danske priser, så derfor litt rare summer i NOK) Kjøpte XL, og det er alder 3+, og da tror jeg nok den skal kunne brukes noen år. Så vil tro det er størrelsen for jenta di også, tror faktisk ikke det var noen større. De har fargene rød og blå på denne nettsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #20 Del Skrevet 8. desember 2010 Har googlet litt og kommet frem til at leker er uten toll, men at du må betale mva. For å regne ut merverdiavgift, så kan du bruke følgende "formel"; (pris + frakt) * 1,25 = totalpris Så da blir det totalt 1196,25,- Da kan jeg faktisk heller kjøre og kjøpe den hos sprell skjønner jeg, men praktisk å få den rett i postkassa hvis man bor langt unna da, men vanskelig ved reklamasjon el.l. Og ja, skjønner nå at jeg måtte gått for den største modellen nå, litt treg her jeg i kveld..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #21 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja her er det svigers som betaler 1000 av de uansett.. dessuten så enkelt og greit å kjøpe på nett og få det levert. Men så finnes det sikkert billigere merker enn denne her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå