Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er veldig bevisst på både strøm og energiforbruk. Men lange, varme dusjer er det eneste som gjør at jeg kan overleve meg gjennom vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Kommer jo an på hva strømmen din koster, så det blir litt vanskelig å gjette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Siden 25% av stømforbruket i en vanlig husholdning går til oppvarming av vann, tror jeg det er en god del å spare på å dusje på 5 minutter. Spesielt hvis hele husholdningen (4-5 personer) dusjer ett kvarter hver daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Spørs hvor mye av varmtvannet i tanken du bruker opp. Men det koster rundt 70 kr i snitt å varme opp en 200l tank med vann, og så koster det jo litt å holde den varm også. 70kr / 200l = 0,35Kr/l. Ikke så mye om du har en ny, desto mer når du har en gammel tank. Samboer er rørlegger, og sier at man kan spare opptil 30% på strømregninga ved å bytte til ny tank, om tankene r eldre enn 7 år, eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralSpringSkalle Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 ca tusen vil jeg tro. Men så verdt det. Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Tusen? Tuller nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå