lårakraft Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 hei, nå håper jeg at det er noen som kan hjelpe meg der ute.. For nesten to mnd. siden tok jeg en CB test som fikk den typiske tynne blå streken loddrett, og jeg ble veldig glad... var jo sikker på at nå er det endelig skjedd.. men så kom mensen, og jeg tenkte det var det.. (tok for sikkerhets skyld en test til, da jeg hadde mensen de første mnd. med førstemann, den var negativ) så begynte det å bevege seg i nederst i magen for ca. 2-3 uker siden, og humøret mitt er eksplosivt (men det kan være av andre grunner, stress over situasjonen kansje...) så jeg tok en test til... negativ.. men i går kveld var det en tynn blå strek igjen... og over natten så har den blitt kraftig.. (vet man ikke skal se på den etter en liten stund, men kunne ikke hjelpe for det..) Hva kan dette være? det beveger seg fortsatt i magen... kan man ha luft problemer så lenge? det er 5 år siden sist jeg var gravid og det virker som om jeg ikke husker noe fra den tiden..:/ Beklager at det ble så mye, men jeg håper på svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Da hadde du nok en kjemisk graviditet for 2 mnd antageligvis. Men kanskje du har blitt gravid på ny etter det? Siden du har en positiv test nå. Jeg innbilte meg også at jeg var gravid en stund og at jeg måtte være lengre på vei enn 3 mnd for jeg kjente noe inni der. Det var bare kraftige muskelsammentrekninger. Men jeg var gravid faktisk. Var bare ikke langt nok på vei til å kjenne noe. Lykke til Skal krysse fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lårakraft Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2010 hei, jeg har bestillt meg legetime til i morgen, så vi krysser fingrene... tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå