Makkapakka Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg bodde noen år i USA for lang tid tilbake og fikk en veldig god amerikans venninne der. Nå har vi funnet kontakten igjen pga facebook Hun har fått 2 barn (jenter), de er 10 og 11 år. Jeg vil gjerne sende jentene noen gaver, men hva kjøper jeg som er litt "norskt" på en måte? Kristin&Håkon maskoter og elgbamser er vel litt ut...? Kommer ikke på noe jeg og det bør helst ikke være alt for tungt heller.
2søtesmåh Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Noe som kan sendes som brevpost, for frist for å sende pakker som garantert kom frem før jul var i slutten av november ) Hva med noen søte smykker? Trenger jo ikke være noe "traust" souvernirgreier iallefall..Gi de heller noe de setter pris (antar de også liker og pynte seg...)på og legg ved kort/bilder fra Norge og stedet du bor istedet )
Makkapakka Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Er ikke nødvendigvis julegaver, så tidsfristen er ikke så farlig. Ønsker bare å sende de noe.... Tenkte smykker jeg også, får se om jeg finner noe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå