Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 De har fått barsel-hotel på ahus. Hva trenger man å ha med seg dit, og hva får man der??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Og hvordan er det på dette hotellet?? Rom med bad... noen som har vært der?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har ikke vært der ennå.Men det er nye fine rom med bad ja.De jeg kjenner som har vært der har vært meget fornøyde. Ang hva man må ha med vet jeg ikke.Jeg vet at barsel avd har alt man trenger. Jeg har pakket en egen bag med klær til vesla .
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 det er rom med bad ja... du trenger vel ikke så mye, ting til deg selv.. klær til baby til hjemreise.. når jeg var der i sommer lånte vi body fra sykehuset første dagen, så hadde vi egne klær på ungen.. sokker, body lue osv.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 I praksis er det som et helt vanlig hotell (bare at der er hjelp å få til amming etc). Så du pakker som til en hotellweekend til alle mann (kanskje ikke nattklubbklær da, men.. hehe) Det du får er eget rom, ofte med dobbeltseng. Eget bad med håndklær. Tv og ofte internetttilkobling. Så du må ha toalettsaker og klær til alle + bind og bleier hovedsaklig
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har hatt med meg klær til babyen de 2 andre gangene jeg har født og. Synes det er så koselig å bruke egne klær! Men da må jeg ha med vaskeservietter og bleier i tillegg til klær, om jeg kommer meg til hotellet! Får pakke en egen sekk, tilfelle hotell! Også har jeg jo alltid med meg toalettsaker o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå