Gå til innhold

Forstår ingenting

Anbefalte innlegg

Etter å ha spontanabortert i starten av november

Var sikker på mensen skulle komme idag (vet når jeg hadde el) , har kun hatt litt rosa slim og litt brunlig utflod i går.

Kan dette være festeblødning ? Eller er det kroppen som tuller helt med meg nå. Har nemlig samme smerter i kroppen som jeg har hatt rundt festing av egg i tidligere svangerskap, men passer jo ikke helt.

Har testet med billigtest- den er negativ, men om det er festeblødnig er det vel litt tidlig.

Er det andre som har opplevd slikt ? Trenger noen å dele erfaringer med, blir sprø av å ikke vite noe.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142649729-forst%C3%A5r-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke uvanlig at TR klusser med systemet når man har spontanabortert. Men hvis du vet når EL var, skal det være ganske sikkert når TR kommer da! Det kan jo være at blødningen oppleves annerledes denne gangen pga SAen. Eller du kan være gravid:)

Selv fikk jeg litt brunlig utflod og bittelitt blødning den samme dagen jeg skulle hatt TR. Dagen etter var testen helt negativ, men to dager etter det igjen lyste den positiv til meg;) Kanskje dette skjer med deg også?

Keep us posted!

Hei! Jeg hadde en SA i slutten av september, i oktober klussa det skikkelig... :( Først spotting to ganger uten at det ble noe mere, og til slutt 11 dager med småblødning før to dagers mens. Syklusen var vel oppe i 46 dager tror jeg. Ny EL 14 dager etter første dag i siste mens, og er nå gravid :) Syklusen tuller ofte den første måneden etter en SA. Men krysser altså fingre for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...