Mammahjertet <3 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Joda... så har hun vel oppdaget sin egen stemme. Men det er SÅ slitsomt når hun gauler og skriker nesten hele tiden. Og hun gjør det selv om jeg sitter sammen med henne og leker. Dette har foregått siste 3-4 dagene ca. Er dette en fase som mange små babyer går gjennom eller? Hun har begynt å gjøre dette når hun ikke vil sove også. Har en tendens til å våkne i fem tiden på natten og setter i gang. Pappaen må snart ligge på et annet rom snart siden han skal være uthvilt på jobb. Hvis noen har noen råd eller tips blir jeg glad!
Steget Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Sånn holder min datter på også nå. Det er rett og slett slitsomme netter når ho ligger og babler for seg selv. Jeg gir ho smokken, men det hjelper ikke mye. Jeg tror vår løsning blir å legge ho inn på eget rom. Ho har slutta å spise på natta uansett.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Shnuppa på akkurat 5 mnd styre også sånn,gurgle og står i,men kan bli litt vell høyt til tider Og e forbanna når ho ikke kommer sæ framover,men ser at det løsne straks med ålinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå