Fizzymed2små Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 5 uker siden fødsel, så må vel begynne å tenke på prevensjon etterhvert..:/ Har brukt p-piller før, vil ikke ha det nå. Har 2 barn, ammer, og tenker å prøve på nr.3 om kanskje 2 år.. så hva passer da for meg?? Håper på gode innspill her, for jeg er veldig usikker..
Ronja&Odin Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 spiral eller pstav?? jeg bruker cerazette ppiller og har ikke hatt mensen siden jeg blødde etter fødselen.. syns det er knall
ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 dette lurer jeg påå å.. jeg vil ikke ha spiral..
Fizzymed2små Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2010 Har dårlig erfaring med Cerazette etter forrige fødsel. Gikk opp i vekt og fikk masse kviser:(
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Ja, huff, jeg fikk resept på cerazette men leste på bruksanvisningen og så vanlige bivirkninger som vektøkning, humørsvingninger og hodepine, så jeg har ikke kommet noe lenger i prevensjonsverdenen.. Ikke mye å velge i når jeg ammer heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå