Gå til innhold

noen som hjelper oss litt med navneforslag?

Anbefalte innlegg

vi ønsker jentenavn med a-endelse om den lille i magen blir jente. gjerne med litt norrønt eller norsk preg. også må det ikke være langt og tungt, dette pga etternavnet er veldig tungt. blir ikke aktuelt med dobbeltnavn. noen som kan komme med forslag til oss? sikkert mange flotte navn vi ikke har tengt på.

tenger også hjelp til guttenavn om den lille blir gutt. trenger ikke ha a-endelse, men fint at det ikke er for tungt å si, og gjerne norrønt eller norsk preg.

blir glad for forslag :-)

Fortsetter under...

Jentenavn (ikke alle er like norske..):

Nora

Kristina

Frøya

Embla

Edvarda

Alina

Linnea

Tina

Thea

Adina

Hannah

Leah

Anna

Fine norske/norrønne guttenavn:

Torgeir

Odin

Audun

Torgrim

Bjørn

Henrik

Hjalmar

Asgeir

Olav

Haakon

Johan

Annonse

takk alle sammen for mange flotte forslag. skal spare de jeg liker best av forslagene dere kommer med, og noen andre jeg liker, så får mannen og jeg prøve å bli enige om noe vi begge kan like, ikke helt lett det ;-) men har god tid på oss enda, lenge til termin, men tiden går fort.

kom gjerne med flere forslag :-) er så mange fine navn.

Gjest To stjerner

Vet om en liten gutt som heter Arne, det er koselig. Ellers liker jeg bl.a.

Eirik

Vebjørn

Thorbjørn

Ådne

Olav

Brage

Håvard

Jentenavn, f.eks.

Anna

Alma

Oda

Eira

Tuva

Ida

Mina

Ella

Men hvorfor må det være a-endelse? Det har jo vært så veldig poppis i det siste, kanskje lurt å vurdere om det må være det? Det er så mange pene navn!

må ikke være a-endelse, men da snuppa vår har navn som slutter på a, så syntes vi det hadde vært koselig med a-endelse om den lille i magen er ei jente. men ikke noe absolutt kriterie. Snuppa vår har et ganske populært navn, men var nesten ingen som het det når vi bestemte oss for det for mange år siden (er et navn vi har hatt liggende i mange år, sånn om vi Skulle få jente en gang). er et navn vi begge liker, og det er viktigst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...