2.gangsgravid Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Endelig kommet til uke 38, og det store øyeblikket nærmer seg. Jeg har ikke hatt så mange kynnere tidligere i svangerskapet, men i går kveld og i dag har det tatt helt av. Er det flere som har det sånn? De kommer titt og ofte. Har skjønt det slik at det kan være sånn mot slutten, uten at det skal bety noe, men håper ikke det skal være sånn så veldig lenge. Det er litt slitsomt...
Hera_75 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Akkurat det samme her.. tok helt av nå i uke 38. Kan ikke reise meg, snu meg i sengen, gjøre noe som helst uten at magen bare går helt bananas og blir en steinhard kule, så stram at det er vanskelig å gå! Stakkars liten inni der, tenker jeg.. men på den andre siden - hvis han synes det er trangt kan han jo bare komme ut! Vonde er de også iblant, disse kynnerne. Håper inderlig ikke jeg skal gå fire uker til sånn! Synes også det er slitsomt.. Merket stor forandring på formen generelt også, blir sliten for ikkeno, og vil bare sove og sløve meg gjennom dagene. For en drøy uke siden trente jeg ganske hardt, løp til og med litt - helt utenkelig nå. Det er nok en grunn til at man går ut i permisjon tre uker før.. kroppen sier ifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå