Gå til innhold

Hurra, fikk innvilget KS i dag, 24.02.11 blir en stor dag :-)

Anbefalte innlegg

Er veldig lettet nå, og ikke minst veldig godt at det hele ble avgjort i løpet av samtalen. Nå håper jeg at KS gjør at jeg får en bedre opplevelse en siste fødsel. Jeg gruer meg for smertene i etterkant, men vil heller ha smerter i magen enn de grusomme smertene jeg har slitt med i underlivet siden forrige fødsel. Lykke til alle dere andre som venter på samtale! God adventsklem J

Fortsetter under...

Gjest Mentha♥Høygravid♥

Så bra, gratulerer med både KS og dato! :)

Håper jeg kan si det samme selv om en uke, da har jeg samtale... Men med seteleie og høyrisikosvangerskap krysser jeg fingrene for at det skal gå greit.

Lykke til videre! :)

Annonse

Dere er heldige som har fått innvilget KS .... Jeg har vært til min andre samtale på sykehuset i Stavanger og fremdeles ikke fått KS innvilget. Skal til ny samtale 4 januar, har termin 28 januar. Jeg møter liten forståelse og det er ganske fortvila:( De er overbevist over at frykten min for å føde igjen er mulig å overvinne, men jeg klarer det bare ikke.... tungt :(

• 3 uker senere...

Annonse

Til J-76: Smertene etter operasjonen er ikke så ille :-) Du får morfin etter behov de første dagene, og det hjelper godt :-) Jeg sluttet helt med smertestillende etter en uke. Etter 3 uker var jeg ute og gikk lange turer. Man kommer seg ganske fort :-)

Og keisersnittet var en rolig og udramatisk opplevelse :-) Fikk min datter på den måten i mai 2010 :-) Ingen komplikasjoner og ammingen gikk fint :-)

Du har forresten fått en fin dato :-) Har bursdag selv på den dagen :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...