Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG ER SÅÅÅ GLAD!!!

Kiropraktoren fant 3-4 låsninger på vesla:) Vet det høres rart ut at jeg er glad for det, men det betyr jo at mulig årsak og løsning er funnet :D :D Øverste nakkevirvel, midt på ryggen, i korsryggen og en liten stivhet i bekkenet var resultatet, og to nye behandlinger til uka ses frem til.

Merket umiddelbart at hun fikk det bedre når det ble trykket midt på ryggen, samt litt bedring ved trykk i nakken.

Etter snart 4 uker med veldig mye intens, utrøstelig gråt, nattevåk, prøving på dietter hos mor, ammete, minifom uten nevneverdig effekt så begynner jeg å se lys i tunnelen:)

Jeg håper vi får bedre dager og netter nå, selv om kiropraktoren koster noen kroner... (650,- + to påfølgende behandlinger à 280,-)... Håååååper (og tror jeg vet) at det er verdt hvert eneste øre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og vesla har sin beste dagsøvn nå på lang lang tid:) Sover sååå godt i vogna si, uten hjelp av pupp eller smokk:)

Skrevet

Å, så bra! :) Vet hvordan det er! Men du, er det ikke manuellterapeut i nærheten av deg, da får du behandlingen gratis for babyer! Uansett er det jo klart verd det, både for liten og stor!

Skrevet

vi gikk i mange behandlinger med gutten her som fikk påvist KISS.. men alle pengene ar vel vært det.. fikk en heeelt ny unge etterpå jo <3

Skrevet

Så bra! Bare vær obs på at det kan bli verre igjen, før det blir bedre til slutt- så hvis hun plutselig skulle begynne å skrike litt igjen så ikke fortvil=) Støtter hun over her som tipser om man.terapeut istedet, siden det er gratis og går ut på det samme, men nå er du vel godt i gang med behandling hos kiropraktor uansett kanskje! Lykke til videre, da håper vi at det holder seg like bra fremover, ikke noe kjekt med all den skrikingen!

Skrevet

Sign lykkeli her! Har mye bedre erfaring med man.ter enn kiropraktor, men det er vel store variasjoner der ute.. Jeg opplevde at kiropraktor "åpnet" opp og så låste det seg nok igjen! Her kom ikke de store endringene før jeg trente ukentlig med fysioterapeut i tillegg hver uke, samt hver dag hjemme for å mykne opp og bli sterk slik at låsningene ikke kom tilbake. Ingen av låsningene kom tilbake her iallefall, og selv om hun fortsatt er stiv og litt senere ute enn andre, men myye bedre humør og sover mye bedre enn noen gang!

Skrevet

Stakkars lille snuppa som har hatt det så vondt. Håper hun nå får det mye bedre!

Skrevet

HURRA! Nå ble jeg glad på dine vegne! Jeg vet hvordan du har det, vi har et nytt liv etter behandling hos kiropraktor og manuellterapeut (som fant den siste spenningen). Lykke til! :)

Skrevet

Nærmeste manuellterapeut holder til ca 1 times kjøring unna, så da bruker jeg heller noen kroner på kiropraktoren. Hun har god erfaring med småtroll, så jeg krysser fingre og tær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...