Lille- MO Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 De siste 2 dagene har jeg våknet med to våte flekker på trøya mi og var litt seig rundt brystvortene.. Er det melkeproduksjon på gang? Er bare 25 uker så trodde ikke det kom så tidlig.. Flere med våte flekker?
Puppemamma Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Det er vanlig at kroppen produserer råmelk tidlig ja IKKE klem ut melka - da kan melkeproduksjonen starte for fullt og det er litt dumt så tidlig - kan miste den når du trenger den
Carina har to små gull Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jupp er 21 fullgåtte i morgen og jeg våknet opp med våte flekker i helga. Sambo var også å tol i de her om dagen og da kom det også væske ut fra de. Jeg spurte på jordmorsidene her og det er vist bare positivt. Kroppen forbereder seg på å brygge opp melk og det er positivt for ammingen. DE nevnte også at vi skulle holde brystene varme nå som der er vinter for at det ikke skal stoppe opp.
Lille- MO Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2010 oki, er godt å vite at en ikke er alene om det. hehe.. takk for gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå