Gå til innhold

Dere som har Kenwood major kjøkkenmaskin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vispen blitt ødelagt noen gang? Nå ryker min andre på 5 år, og jeg lurer på om det er vanlig...? Bruker den riktignok mye men ;)

Skrevet

Har hatt min i 5år nå, og har fortsatt den samme vispen.

Brukt mye.. men jeg har bare brukt den på lette ting.. som eggedosis, krem og sånne ting.

Er det tykkere ting, bruker jeg k-vispen..

Skrevet

Samme her, bruker den ikke på tunge ting ;) Så da synes jeg den burde holde. Tenker kanskje det er en defekt et el annet sted på maskina, hmmmmm. Er det slik at du må holde overdelen ned, for at den skal få med seg alt i bunnen av bollen?

Gjest irismor
Skrevet

Har en kenwood major og har aldri opplevd at vispen ryker eller at jeg må holde overdelen nede.

Skrevet

Det er innstilling på den, sånn at du kan stille den ned i forhold til bollen. Det skal kun gå et A4 ark mellom vispen og bollen. Du trenger en egen dings, men sjekk der du kjøpte den:)

Jeg bruker min til tunge brøddeiger (eltekroken), og ingenting har røket enda.

:-)

Skrevet

Det er ikke der det er slark/glippe. Det er mellom over og underdelen på maskina, altså i leddet der du vipper opp overdelen.

Skrevet

Det er ikke der det er slark/glippe. Det er mellom over og underdelen på maskinen, i leddet der du vipper overdelen opp.

Skrevet

De hadde seff ikke reservedeler på lager til salgs, sukk. Ja ja, får vispe for hånd da ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...