mamma til 2+ en i magen Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Var våken i natt i 3-4 timer med masse murringer og maserier. Satt bare å ventet på at de skulle bli vondere og regelmessige. Etter alle de timene så stoppet det faen med opp. Ble så skuffet og lei. Jaja, får gjøre de siste tingene ferdig da. Må rydde på plass baby klærne, og får håpe at noe skjer i natt. Jeg får kaste meg over mannen i kveld!!
Margarita -- Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 hehe, akkurat sånn hadde jeg det i natt også!!! Det blir værre og værre for hver natt nå, men har sex før jeg legger meg da.. Vet ikke om det er det som utøser det? 6 dager til termin...
mamma til 2+ en i magen Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Ja det kommer masse maserier etter sex. Men i natt kom de uten at vi hadde hatt oss. Sitter nå med mye kynnere igjen, så håper at det er noe igang. Har 18 dager igjen, men har fått de andre to før, og har gått ei uke me 1cm åpnng, så legen mente at det nærmer seg. Tror jeg blir sprø visst jeg må gå sånn helt til termin. Humøret er på bånn, er dritt lei av å høre fra alle andre hvor svær jeg er. er fullt klar over det.
Margarita -- Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Hehe, jeg får høre at magen min er jo SÅÅÅÅ liten, og det må da være evigheter til jeg skal føde.. Vet ikek hva som er værst jeg?? Skal droppe sex i kveld, og se om det kommer nå og... Kan jo ikke si at man nyter sexen akkurat heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå