strikkedilla Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg var forvirret over mange positive el-tester i går og tok en g-test på kvelden som var veldig svakt positiv. Kjøpte meg en CB digital g-test som jeg tok i stad og den viste Gravid!! Jeg trodde ikke jeg skulle være gravid nå siden jeg hadde mensen for 1-2 uker siden, trodde jeg. Men sånn var det da jeg ble gravid med datteren min også. Kroppen min lurer meg! Håper jeg treffer dere alle inne på barn i magen!
Oktoberskatt Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer med spire i magen:) merkelig hvordan kroppen kan lure oss;)
strikkedilla Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2010 Nei, jeg har ikke merket noen symptomer enda. Men det gjorde jeg ikke med datteren min heller. Merka ingenting før jeg var mange uker på vei. Merka så lite at jeg stadig vekk tok meg selv i å lure på om graviditeten var rein ønsketenkning. Men testen sa GRAVID!
Noah 08. Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer! :-) Hadde du lik mensen som vanlig da? Uff...rar denne kroppen.. Men sååå gøy da!
MissRuffo Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer så mye=) (misunne) hheheh.. spennende da. Masse masse lykke til=D
strikkedilla Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2010 Ja, mensen var omtrent lik vanlig mens.Hvertfall lik nok til at jeg ikke reagerte da. Når jeg tenker tilbake nå så var den kanskje litt kortere og med kraftigere blødning enn vanlig. Men dette er tydlig vanlig for meg siden jeg hadde sånn forrige gang også! Tusen takk til alle som har gratulert meg! Håper jeg treffer dere inne på barn i magen snart!
Gullis :) Skrevet 7. desember 2010 #10 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer!!!!! Så mye! Akkurat sånn var det med meg også. Tok en el test en ukes tid etter "mens" ble mistenksom og tok g-test som var postitiv! Og som deg , mensen var litt mindre og mer "behagelig" , har akk sluttet med ppiller så jeg sa til mannen min at jeg var sååå fornöyd med hvor bra det gikk å ha mensen når jeg ikke gikk på ppiller for da var mensen vond og lang! Men så var det vel ikke det da! Har det gått opp for deg ? Jeg ble helt forvirret jeg, ventet på el og klar for pp2 også var jeg gravid , egentlig litt fint å höre om noen som har opplevd det samme, Jeg had hatt festeblödning i alle mine 3 andre svangerskap men ikke som denne. Veldig forvirrende! Men igjen , gratulerer så utrolig masse !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå