Nicoline3 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Har mistet helt vilt med hår fra gutten var 3 mnd (er 4 mnd og 6 dager nå) Men nå synes jeg det har tatt helt av, er nesten redd for å bli skallet!! (og jeg har veldig tykt hår i utgangspunktet!!!) Kan noen fortelle meg når dette skal gi seg???
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 slik var det hoss oss å..!! dritt! men det har roet seg nå, vart bare et par mnd..jeg har tynnt hår å er ikke skallet enda;) ser også at bivirkninger fra mini pillen er håravfall.. så sann var det vist å bli mamma:p
Cupcake! Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jepp..under hele graviditeten mista jeg knapt ett hårstrå men en tid etter fødselen så var det røyting på høyt nivå! Men det roer seg igjen etter en laaaaaaang stund.
Mammahjertet <3 Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Akkurat slik har det blitt hos meg også nå. Gullet mitt er 4 mnd, og for ca en uke siden begynte jeg å røyte som bare det. Det ligger hår over alt. Har begynt å bli flinkere til å ta omega 3 i håp om at det skal bedre situasjonen. Håper det går over snart!
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Velkommen i klubben Vi som mister håret! Snuppa er 6,5 mnd og her er det MINST like gale fortsatt! Det er hår over alt, det siste er at mannen fant hår i maten og kollegaer plukker av han hår på genseren.. Huffa.. Jeg har laaangt hår, og det syns ikke på hårmengden, men jeg kommer iallefall til å klippe meg litt kortere nå, for disse lange hårene over alt gjør meg gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå