gotchi87 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har ganske høy hvilepuls, den ligger på rundt 120... Flere? Sånn sett så er det vel ganske logisk at det er supervarmt til meg nesten hele døgnet, kroppen min jogger lett hele dagen. Glad det er vinter
Lessismore Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Jepp, me too! Tipper på at pulsen ligger på rundt 100-110 hele tiden. Småslitsomt, men som du sier så er det nesten aldri kaldt. Her er temperaturen på 19 grader inne, akkurat passe spør du meg, mens samboern og bikkja ligger under tepper og fryser...!
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Ja, har høy hvilepuls! Da jordmor målte over 120 i hvilepuls på kontroll fikk jeg beskjed om å bestille neste kontroll hos lege, som også målte over 120. Ble tatt prøver av i forhold til stoffskifte, og fikk EKG-undersøkelse (undersøkelse av hjerterytmen). Var visstnok ikke noe farlig viste det seg- ikke hos meg iallfall. Bare at pulsen var høy og at man ikke får gjort så mye med det Bare litt slitsomt... er ikke så mye fysisk aktivitet som skal til før den er superhøy og jeg er helt ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå