herola Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Gutten min på 3 uker har de siste dagen kastet opp melka etter jeg har ammet han, kan skje alt fra 5 min til 1 1/2 t etterpå. Det kommer to-tre sprutbrekninger, og mye om gangen.Er i fin form ellers. Noen ssom har erfaring med dette?
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 datteren min gjore også det..jeg mener ganske sikkert at det var pga luft! prøv å rap han etter mating å prøve å unngå å ligge rett ut etter mat:) om en ukes tid kan han sitte i vippestol, den hjelper mot gulping! disse sprutgulpene ser å virker mere dramatisk enn de er;) men om du er usikker er det helt ok å ta en tlf til h.stj:))
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 kan også være noe reflux greier tror jeg. Litt usikker,men som hun over her sier,ta en tlf til hs og hør:) Viktig med rap osv så blir det bedre kanskje:) Men vet at det finnes noen som er veldig plaget med det og da tror jeg det kan komme av reflux (tror det er det det heter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå