agska Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hei! Jeg hadde en SA for 4 uker siden, i uke 9. Har utrolig nok fått EL & tante rød etter gammel syklus allerede, både glad og lei meg da mensen kom igår. MEN- er så uendelig utålmodig, har prøvd i nesten et år og bli gravide og SAén satte spor. Lengter sånn etter en liten baby. Er ny her inne, lurte på om noen har erfaringer de vil dele - er det lettere å bli gravid etter SA, og har jeg isåfall en god sjans neste EL ettersom mensen er på plass osv? hilsen en som lurer fært! klem
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Har en venninne som ble gravid igjen på eggløsningen allerede 2 uker etter SA, hun fikk altså ikke mensen først. Jeg ventet 1 mens etter SA før vi begynte prøvingen igjen, og da ble jeg gravid igjen på første forsøk.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 så lenge du har hatt el og har fått mens etter gammel syklus så er det bare å kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå