Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger du dagmamma eller barnevakt?

Jeg er halvt norsk og halvt amerikansk, 27 aar kvinne. Jeg jobber naa som vikar i barnehage. Jeg har lyst til a vaere dagmamma eller barnvakt hvis noen er interesert.

Jeg har erfaring med barnepass og arbeid med barn, sist med en 14 mnd gammel i Weiden, Tyskland i løpet av 10 måneder av frivillig arbeid i Europa. Jeg er interessert i kunst, litteratur, sport (syklus, løping, yoga), reise, musikk, og kommunikasjon.

Jeg ser frem å høre fra dere!

Takk og kos jul tid!

-

Benedicte

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142648796-trenger-dagmammabarnevakt-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Benedicte.

Vi trenger barnevakt fulltid fra Januar av. Gutten vår blir 1 år i Januar. Vi bor på Øvsttun. Arbeidstid blir i utgangspunket 07.30-15.30 men vi/du kan være litt fleksible da mor jobber turnus. Stillingens varighet er i utgangspunktet frem til høsten 2011, med mulighet for forlengelse. Lønn etter avtale.

Ta kontakt på [email protected] dersom dette kan være noe for deg.

Mvh Karianne

• 3 uker senere...

Annonse

Hei,

ser det er mange som har svart, men hiver meg på jeg og (",)

Vi har en gutt på 13 mnd - Noah- som så gjerne skulle hatt en dagmamma. Vi venter på svar fra barnehage, men fra midten av januar (17 januar) begynner mor i jobb igjen og da trenger vi hjelp. Vi bor på Storetveit / Fantoft om det har noe betydning for deg- vi er fleksibel. Arbeidstid er vanlig dag 8-16 for både mor og far,men begge har fleksitid i sine stillinger.

Håper å høre fra deg - lykke til med valget!

Med vennlig hilsen

Birgitte

tlf: 46631781

[email protected]

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...