Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger du dagmamma eller barnevakt?

Jeg er halvt norsk og halvt amerikansk, 27 aar kvinne. Jeg jobber naa som vikar i barnehage. Jeg har lyst til a vaere dagmamma eller barnvakt hvis noen er interesert.

Jeg har erfaring med barnepass og arbeid med barn, sist med en 14 mnd gammel i Weiden, Tyskland i løpet av 10 måneder av frivillig arbeid i Europa. Jeg er interessert i kunst, litteratur, sport (syklus, løping, yoga), reise, musikk, og kommunikasjon.

Jeg ser frem å høre fra dere!

Takk og kos jul tid!

-

Benedicte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg trenger dagmamma til min gutt på 1 år fra januar. Bor i Fana. Send meg gjerne en mail dersom du er intr: [email protected]

Vennelig hilsen

Elisabeth

Skrevet

Hei,

Vi trenger dagmamma til våre to gutter på 13 måneder. Fra januar 2011. Vi bor i Bergen sentrum. Dersom du er interessert i dette, er det fint om du tar kontakt på [email protected].

Silje

Skrevet

Hei Benedicte.

Vi trenger barnevakt fulltid fra Januar av. Gutten vår blir 1 år i Januar. Vi bor på Øvsttun. Arbeidstid blir i utgangspunket 07.30-15.30 men vi/du kan være litt fleksible da mor jobber turnus. Stillingens varighet er i utgangspunktet frem til høsten 2011, med mulighet for forlengelse. Lønn etter avtale.

Ta kontakt på [email protected] dersom dette kan være noe for deg.

Mvh Karianne

Skrevet

Hei

Vi trenger dagmamme til en jente på 15 mnd fra januar.

Jeg ser flere er interessert her, så kanskje du kan ta 2 eller 3 barn?

Ta kontakt hvis du er interessert: [email protected]

Vh

Mari U A

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Jeg trenger deltidsdagmamma til min skjønne datter på 1 år fra januar 2011. Skriv en mail om du er interessert:0)

Med vennlig hilsen

Monica!

[email protected]

Skrevet

Hei,

ser det er mange som har svart, men hiver meg på jeg og (",)

Vi har en gutt på 13 mnd - Noah- som så gjerne skulle hatt en dagmamma. Vi venter på svar fra barnehage, men fra midten av januar (17 januar) begynner mor i jobb igjen og da trenger vi hjelp. Vi bor på Storetveit / Fantoft om det har noe betydning for deg- vi er fleksibel. Arbeidstid er vanlig dag 8-16 for både mor og far,men begge har fleksitid i sine stillinger.

Håper å høre fra deg - lykke til med valget!

Med vennlig hilsen

Birgitte

tlf: 46631781

[email protected]

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...