*Noisy* Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Ville dere brukt om igjen flasker som er fire år gamle? Det burde vel gå greit i og med at de kokes og med ny smokk på?
Mia2011 Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Sniker innom fra andre trimester Jeg har flasker fra min datter ble født i 1998 og de har jeg tatt som en selvfølge at jeg skal bruke denne gangen også, når jeg kommer så langt, med nye smokker på vel og merke.. Som du skriver de kokes jo, og er jo hele og pene, ser ikke noen grunn til å kjøpe nye da.. Eneste fokuset som er om dagen er jo på eventuelt innehold av BPA.. Men lurer jo på hva du tenkte på??
ungmortil3 Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Jeg skal kjøpe nye smokker til de gamle flaskene til sønnen min og bruke de om igjen denne gangen.
*Noisy* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2010 Jeg tenkte bare på om det var en mulighet for at de ble dårlige over tid. Da gjør jeg bare som dere, og bytter ut smokkene. Har så mange stående fra forrige. Mye rart man skal lure på :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har beholdt de flaskene som er giftfrie, men kastet de som viste seg å være fulle av Bisphenol A. Derfor gikk alle gamle Aventflasker i søpla, mens Born Free tar vi en runde til på)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Vet du hvordan det er med Dr.Brown flasker, Mr & Mrs Smith ang Smulene?? Er de fri for Bisphenol A?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Legger inn en link hvor man kan sjekke det jeg http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6782057
AO3 Skrevet 7. desember 2010 #8 Skrevet 7. desember 2010 Jeg kommer til å kjøpe nye, de vi har fra 08 er fulle av BPA...
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Hvis de ikke er av glass ville jeg ha kjøpt nye. Hvis de er 4 år er det stor sannsynlighet for at de er fulle av BPA.
*Noisy* Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2010 Hmm.. Det er avent og dr brown vi har fra før, så da får jeg sjekke om de er av de som inneholder BPA først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå