Gå til innhold

Æsj..der var 1.pp over og 2.pp i gang :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er jo like greit å være føre var, så treffer dere sikkert denne gangen :D

Høres ut som du har hatt en fin helg også :) Deilig å være nesten ferdig med julegavene ja, nå mangler vi bare 5 gaver, og 4 av de vet vi hvor og hva vi skal kjøpe, så det er fort å få unna :) Jeg og samboern gir ikke gave til hverandre i år, vi legger heller pengene vi ville brukt i feriepotten..vi sparer til sydentur i vinter :) Har vært sammen i 8 år og aldri vært på skikkelig ferie sammen, så nå er det på tide :) Får håpe du kommer på noe til din kjære :)

Jeg har hatt en kjempefin helg :D Kjenner at jeg ikke er helt klar for at den skal være over enda, men men..blir aldri helt fortrolig med mandager :P Men har nå kvelden igjen, og den skal nytes :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å dra på ferie :) Det var virkelig på tide ja! Etter så lang tid sammen, skal dere på kjærestetur eller ha med Leah da? :) Vært sammen 10 år jeg og kjæresten, så virker som vi har det litt likt :) Nei mandager er aldri noe særlig, men etter at jeg begynte å jobbe sent på mandager så er det faktisk litt bedre, godt å slippe å stå opp grytidlig den første dagen i uka, da er det faktisk verdt å jobbe til kvelds ;)

Målet med uka for meg blir å trene så mye som mulig før jeg reiser hjem til jul!! Får være føre var ang julekiloene også :P Når var det du har ikm igjen ? Blir uka etter meg eller? Ettersom det var det sist tenker jeg på :)

Skrevet

Leah skal være med:) Er utenkelig for oss å dra på ferie uten henne :P Før vi fikk henne så var jeg veldig sånn: "Når vi får barn så skal vi dra på kjæresteturer osv uten barn, hva er problemet med det liksom?" Hehe, men nå vil vi jo oppleve alt sammen med henne og kose oss som familie:) Hun legger seg jo tidlig og sover stort sett godt, så kveldene er jo kjærestetid da :D

Jeg skal også være flinkere å trene nå når eksamen er overstått, sååååå deilig å ha kveldene til andre ting enn lesing til eksamen igjen :D Tror likevel ikke at jeg klarer å kvitte meg med så mange kilo før jul da, er litt for glad i godteri :P Men kanskje unngå å legge på meg i alle fall!

Har IKM 8.januar, så det er vel i uka etter deg ja:) Uke 1..uka det skal skje ;)

Skrevet

Ja hadde vært en knall start på året det! Begynner å tenke at om jeg ikke blir gravid nå så rekker jeg å bli 29 før jeg får barn, gulp :S Det mååå treffe nå så jeg kan si at jeg fikk mitt første da jeg var 28.. :P Om det så bare handler om 14 dager før, hehe.

Skjønner det med ferie da, blir vel godt for dere å komme dere bort :)

Skrevet

Hehe, ja det er viktig å ikke bli en "gammel" 29`åring før man får barn... Du får bare satse på ett saktegående egg og langtlevende svømmere så går det sikkert bra selv om han reiser bort. Mange ganger så er det jo sånn i livet at når man minst tror/forventer det så skjer det.

Høres herlig ut med en ferie ja!!! vel anvente penger, så reis i vei!! Å ungene elsker jo sol, varme og vann! Jeg og gutten vår skal besøke foreldrene mine på Gran Canaria i februar, de er det hvert år i halv annen måned å det har blitt tradisjon at jeg og han besøker de. Å da er det ferie da, 3 voksne og ett barn er perfekt : ) Mannnen min er utenlandsk så han pleier ha en tur hjem i løpet av vinteren alene, når guttungen blir større blir han sikkert med han. Så reiser vi sammen på sommeren til hans familie og til jul til min.

Å, det blir nok til at vi "kjører" på, så skjer det som skjer... Var på besøk hos min høygravide svigerinne i dag, og blir jo bare "litt" babysyk da....

Eller har vi hatt en flott helg, julebord fredag, sov lenge lørdag. Julegaveshopping på ettermiddagen, pyntet til jul på kvelden mens mannen var på julebord. I dag var vi på aketur, å nå har jeg vondt i hele kroppen av å dra kjelken opp bakken minst 20 ganger... det er vel ett tegn på at kontorrotta meg er i for lite bevegelse til vanlig...

Så var helga over, ha en fruktbar uke alle sammen.....

Skrevet

Høres ut som en fin og aktiv helg annesmil :) Håper du også får en fruktbar uke :-D

I dag troooor jeg el-testen var positiv!! Veldig sterk strek..men om den var like sterk som kontrollstreken..hmmm..sto og vendte og lurte, men sa til meg selv: Ja, den er sterk! hehe, blir usikker likevel jeg :P Men blir spennende å se om den blir svakere igjen nå så jeg kan få den bekreftet! Må løpe til jobb nå! Ha en fin dag alle, snakkes i kveld :)

Skrevet

Høres ut som du har hatt en flott helg annesmil :) Hvor er mannen din fra? Høres jo ganske digg ut med den tradisjonsturen du og din sønn har til gran canaria da :D Håper vi kommer oss på ferie i de første mnd etter jul, men vi får nå se hvor mye vi får spart opp, og om jeg blir gravid og dårlig .p

Fikk ikke sett lucia-toget i barnehagen i dag, det var kjipt, skulle så gjerne sett henne. Men sendte pappa og svigermor, og de tok masse bilder, så fikk nå sett hvor fin og flink hun var :D Har en hemmelig drøm om å være husmor, men det er jo sånt man ikke kan si høyt :P Skal bare vinne noen millioner i lotto først, og så skal jeg leve ut drømmen ;) Masse barn og masse tid til å følge de opp :D Spesielt nå i adventstiden med alt som skal gjøres blusser den drømmen opp..hehe, har jo egentlig ikke tid til å være på jobb, er så mye annet som skulle vært gjort :P Måtte ut i lunsjen i dag og kjøpe en julegave og Leah trengte plutselig en ny lue..og tror jeg må ut i lunsjen imorgen igjen og fikse noe smågreier..Jaja, det blir nok jul uansett :P

I dag har jeg endelig fått tid til å trene :D Og nå merker jeg at jeg gleder meg veldig til å krype under dyna!

zassy, du får oppdatere oss på el-testinga :) Håper du har el nå, så rekker dere å legge inn aksjer før dere "skilles" :)

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Her har vi ikke fått startet med prøvingen denne mnd enda :S Men skal vel ikke ha EL før i romjula, så ingen krise..men håper vi får tid til en runde i løpet av helga da, blir i alle fall ingen baby hvis man ikke har sex engang :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...