Mammapudding Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jaja, da vet jeg at det ikke er noen vits i å vente på mensen før om 32 dager..så ny IKM er vel i uke 1, 8.januar. Det positive er jo at jeg ikke kommer til å være kvalm i jula da
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hei :-) Bra du er ved godt mot :-p
Metti er håpefull Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 JEPP vente bare på mensen eg og .... Neg g og el test pluss spotting så da e håpet ute for meg
Mammapudding Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2010 Kjipe greier:( Har gitt meg selv lov til å deppe og være sur i dag, men fra imorgen av så er det positive tanker om neste pp Har i alle fall ikke så mye menssmerter som jeg pleier å ha..bare for å finne noen positive ting her Tenker det blir sex annenhver dag når mensen er over..så slipper vi å prøve å finne ut når EL er..om syklusen min er på 32 dager så er jeg visstnok mest fruktbar i romjula, det blir nok samboern fornøyd med Han tok det ikke så tungt at vi ikke traff på første forsøk, og er veldig fornøyd med å være prøver..haha
zassy☆ Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Hehe de gutta har nok gode dager ja Tar ingen sjanser denne gangen jeg heller og har allerede startet prøvinga så snart tr var (nesten) over Du har ikm uka etter meg da, så venter vi "sammen" igjen, morsomt hvis vi hadde joina første tri samtidig Denne gangen blir det el-testing her, mest fordi jeg er spent på når jeg egentlig har el..kjæresten reiser bort neste torsdag, så er speeeent på om vi rekker det :S Lov å deppe ja, men bra du er innstilt på positive tanker etterhvert Lykke til
Mammapudding Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2010 Ja, det er jo fint å ha noen "kjente" å vente sammen med da Så i januar kan vi flytte over til 1.tri sammen Jeg gidder ikke EL tester denne pp heller, men om vi ikke treffer denne gangen heller så skal jeg prøve EL tester tenker jeg Vi satser på annenhver dag i desember og ser hvordan det går Er vel mest fruktbar i romjula, så mulig vi får prøve enda litt oftere da..men er jo ikke bare bare når man har en 3-åring i hus Skal jo jobbe i romjula også, så får håpe vi får tid og overskudd til all denne prøvingen Hadde du lang syklus denne gangen zassy? Jeg må jo bare gå ut i fra en syklus på 32 dager siden det ble det denne gangen..er jo kjipt med lange sykluser..blir jo ekstra lenge å vente da jo
zassy☆ Skrevet 7. desember 2010 #7 Skrevet 7. desember 2010 Ja kjedelig med lange sykluser, jeg har 31, men er jo ikke så ille heller, mange som har mye lengre. Jeg hadde 31 denne gangen og gangen før det, men stabil er jeg ikke akkurat, har hatt alt fra 26 til 40 :S Ja satser på at vi kan følge hverandre videre i januar, hadde vært såå koselig :-D Håper dere rekker å prøve ja, hehe, det må du få sneket inn i dagene Romjula er jo super for ekstra kos! :-D
Undretrollet Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 savner dere inne på 1. tri!! Holder av plass til dere i januar, så kan vi kose oss der sammen Lykke til! Og kos dere med masse prøving... hehe
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2010 Takk for det Undretrollet Vi skal skyndte oss å komme over
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2010 Ja zassy, vi skal nok alltids finne tid til babylaging i romjula Det er jo forsåvidt bedre med en stabil syklus på litt fler dager, enn en som ikke er stabil da Får håpe det ikke blir ustabile sykluser framover i alle fall Men om man har sex annenhver dag så skal man nå kunne treffe EL uansett, og da er det jo bare å håpe på at alt det andre som må klaffe for at det skal bli en baby klaffer også I dag er det full lesing til eksamen, bare en liten lunsjpause her og så er det tilbake til bøkene Fikk permisjon fra jobb for å lese, puh, så har i alle fall 2 hele lesedager å skjønne noe på..fredag er eksamen :S Så det var jo kanskje like greit at mensen kom når den kom, så slipper jeg å tenke på om det er noen i magen min mens jeg leser til eksamen i alle fall
zassy☆ Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Takk Undretrollet! Snart kommer vi å skravler i vei! Har skjønt at 1.tri trenger noen skravlekopper Leahpudding&mammapudding ja jeg tenker også å minst ha sex annenhver dag, så treffer vi forhåpentligvis Masse lykke til på eksamen..åh så glad jeg er for at jeg er ferdig å gå skole hehe. I morgen starter jeg el-testing! Blir gøy! hehe.
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2010 Ja vi må jo komme oss over på 1.tri og skravle litt der..snaaaaart Er egentlig også ferdig med skole, men stryker man 2 ganger på samme jævla eksamen, så må man vel bare prøve på nytt..alle gode ting er 3 eller?? Nå er det siste sjanse, så er jo nødt til å klare det..litt nervøs ja Mangler bare den før jeg har bachelor i økonomi og ledelse, kjemeirriterende! Men i dag fikk jeg faktisk lest ganske mye, og skjønte faktisk litt også..så hvis jeg bare husker det til fredag så bør det jo gå bra Får lest i morgen også da:) Hvilken dag er du på imorgen når du begynner å teste etter EL? Blir vel gøy å finne ut akkurat når du har EL da
zassy☆ Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Ja håper du greier det!! Får du vite resultatet allerede før jul eller? Er på dag 10 i morgen, starter testingen litt tidlig, men ettersom kjæresten reiser bort den 16 så er det ikke så mange dager jeg rekker å teste uansett, i følge kalkulatoren har jeg el den 17. så er jo ikke sikkert vi får en sjans en gang denne gangen..derfor jeg har litt lyst å teste etter el, så jeg vet om jeg skal gidde håpe siste sengekos blir jo den 15. da, så sjansene er kanskje små :/
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2010 Men sæd kan jo leve i hele 6 dager i oss, så om dere har sex den 15 og du har EL den 17 bør det gå bare fint det Og da blir det vel gjerne en jente Tviler på at jeg får svar før jul, sensorene har 3 uker på seg og de fleste pleier å bruke tiden :/ Det kan jo hende at jeg får svar før jul hvis vi er få som skal ha eksamen og sensorene er ivrige etter å ta juleferie da, er jo lov å håpe Det må jo bare gå denne gangen! Burde kanskje lest litt i kveld også, men tror ikke jeg orker å lære mer i dag
zassy☆ Skrevet 8. desember 2010 #15 Skrevet 8. desember 2010 Ja sæd KAN leve så lenge, men har lest at vanligvis lever bare i 1-2 dager..så tør ikke tro på det Ja om det blir en jente så blir kjæresten kjempegla, hehe, han ønsker seg en jente, vi blir jo selvfølgelig glade uansett, men han kommer fra en ganske så guttedominert familie så tror det er derfor, hehe. Håper du står denne gangen ja! Tvi tvi for deg! Du greier det! les for livet..slutt å gå inn på barn i magen!! hehe.
Mammapudding Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 9. desember 2010 Haha, veldig lett å holde seg unna bim ser du vel Siste lesedag i dag, så nå må jeg være flink! Kjenner jeg gruer meg skikkelig til i morgen :S Da hadde det jo vært kjempegøy med ei jente for dere Tror nok at de aller fleste skjønner at selv om man ønsker seg det ene eller det andre kjønnet så blir man jo selvsagt glad i babyen sin uansett hvilket kjønn det er Jeg håper på jente neste gang også (men du har jo sagt at du tror du ser en gutt på meg da), mye fordi vi har vanvittige mengder rosa i hus Så å få en til jente ville jo absolutt være mest praktisk Og så er jeg jo liksom jentemamma jeg da, vanskelig å forestille seg å ha en gutt når man har jente fra før..har sikkert vært vanskelig å forestille seg å være jentemamma om vi hadde gutt Men en baby uansett kjønn er hjertelig velkommen...og helst NÅ Var litt vanskelig å levere Leah i barnehagen i dag, hun ville ikke..tror hun skjønner at jeg er hjemme, og da er det klart at hun også vil være hjemme...Litt vanskelig å forklare en 3-åring at man må lese til eksamen, hun aner jo ikke hva det er Men det gikk bra til slutt da, heldigvis, er ikke så lett å konsentrere seg om man har masse annet å tenke på! Men nå er frokoststunden over, så da er det bare å hive seg over bøkene igjen Og prøve å holde meg unna bim resten av dagen.. Lykke til med EL-testingen
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. desember 2010 #17 Skrevet 9. desember 2010 Var så artig å lese det du skrev om å få jente, at jeg bare måtte blande meg litt i tråden deres :-P På samboeren min sin side av familien, på mor siden er det bare en jente i hans generasjon, og de to som er på farsiden hans er voksne. Så der ville det også kanskje bli ekstra stor jubel om det ble jente :-p Jeg vet at moren hans allerede har gledet seg til å bli bestemor i flere år nå, og både på min og hans side, er vi de første i søskenflokken til å få baby :-) Så det blir litt skummelt, men mest spennende :-D Husker vi snakket om hvor spennende det skulle bli når vi eeendelig kunne begynne å prøve i desember inne på "snart klar" hehe Og nå er vi her :-) <3
Mammapudding Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 9. desember 2010 Bare bland deg inn du, bare koselig det Hadde jo vært gøy om dere fikk jente da Vi var først til å skaffe barnebarn til mine og samboerns foreldre, så det var jo stas Nå har mine foreldre 2 barnebarn, jenter begge to Min mamma sa at det hadde jo vært gøy med en gutt også..hehe, så hvis zassy har sett rett på meg, så blir vel mamma fornøyd På samboerns side var det ekstra stas at det ble jenter, for de har mest gutter utti slekta Lykke til med 1.pp
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. desember 2010 #19 Skrevet 9. desember 2010 Hehe, sitter her og leser det dere skriver om sædens levetid. Jeg hadde håpet på klaff, ettersom vi hadde sex den dagen testene var mest positive, men hadde ingenting før 5 dager etter den positive testen, og tror det er der det hele gikk skeis for oss i 1 pp. Men, om jeg ikke hadde EL før fredagen, så har jeg lutealfase på bare 10 dager.. æsj. Nei. Skal ikke tenke mer på slikt nå. Bedre lykke denne gangen!
Mammapudding Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 9. desember 2010 Man skal vel ha mest hell om man har sex dagene før og under EL Vi får bare kjøre på annenhver dag når mensen er over, og håpe på det beste
zassy☆ Skrevet 9. desember 2010 #21 Skrevet 9. desember 2010 Hei dere alle Håper du har fått lest masse Leahpudding&mammapudding Tok min første el-test i dag, ble to streker, den ene svakere så da er den vel negativ, som forventet så tidlig, spennende likevel Ja det med levetid på sæd, handler vel litt om at den kan leve lenge under gunstige forhold, og gunstige forhold er vel også at man har eggløsning? Altså mye eggløsningsslim å boltre seg i? hehe..mye KAN jo skje, men jeg får bare ut fra det som virker mest logisk..eller mest negativt alt etter som Når det gjelder besteforeldre så har søsken på begge sider fått barn, så vi er ikke så betydningsfulle og ja, selvfølgelig blir begge kjønn hjertelig tatt i mot! Men kunne jeg velge ville jeg hatt en av hver Begge søstrene mine har faktisk det, men jeg ønsker meg tre barn da Samboeren vil bare ha to..men det må diskuteres! hehe, blir sjeleglad for en i første omgang da!! Bare en uke til jeg og min kjære skiller lag tror vi må kjøre på hver dag for sikkerhets skyld
annesmil Skrevet 9. desember 2010 #22 Skrevet 9. desember 2010 Hei på dere, jeg har vært litt fraværende her inne siste uken, Etter TR kom på lørdag, og det var litt trist... Å nå klarer jeg ikke helt å bestemme meg om vi skal prøve igjen denne måneden eller ikke. Problemet er faktisk så trivielt som barnehage, det å få en liten i september å da måtte risikere å vente ett helt år på å få plass i samme barnehage som 2 åringen virker lenge.. Men, kan jo ikke vente ett år heller med å prøve igjen. Å hvem vet, kanskje vi må prøve 10 ganger før spiren sitter. Så heller nok mot å prøve, uten masse testing og mas. La det stå til liksom.. Vi har også sex annenhver dag i det jeg tenker er mulig periode, sånn litt etter mens og nesten frem til den skal komme igjen. Mannen er ikke lei seg for det nei... hehe... Noen som vet om det går ann å få barnhage plass i samme som første barn selv om man får i september? Bare betale for august også? Kan barnehagen bestemme dette selv, eller er de pålagt å følge listene fra kommunen? Skal henge litt her sammen med dere nå, jeg er jo også egentlig veldig skravlette..hihi...
zassy☆ Skrevet 10. desember 2010 #23 Skrevet 10. desember 2010 Leahpudding&mammapudding håper det går veien på eksamen i dag!! Krysser fingrene for deg annesmil svarte deg på dette på den andre tråden jeg ;p hehe, det lille jeg kunne svare. Håper dere finner ut av det Hadde en el-test i dag jeg som var nesten like sterk som kontrollstreken, lurer på om el kan komme tidlig da! Er så spent!
Mammapudding Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #24 Skrevet 10. desember 2010 annesmil: Syns dere skal kjøre på denne mnd også jeg:) Skjønner det med barnehage altså, men dumt å miste en pp om man trenger mange kanskje? Vet ikke ang barnehager hvordan det er med søsken osv..men det må jo gå ann å få plass fra august å betale fra august selv om man ikke begynner før september? Håper det ordner seg i alle fall zassy: Høres ut som det blir sengekos i helga for dere da Best å kjøre på Jeg tror faktisk at det gikk på eksamen i dag..med bra så mener jeg at jeg tror jeg står..en E er helt greit altså, så lenge jeg slipper å ta denne jævla eksamen en gang til Eller noen annen eksamen for den saks skyld!! Var ferdig 11.30, så fikk shoppet masse julegaver etterpå, nesten helt ferdig..og det er bra deilig Og imorgen skal Leah på overnatting hos mommo og moffa, så da skal jeg og samboern på date for første gang på..tja i alle fallo 1 år, om ikke lenger :-O Skal på kino og ut og spise, gleder meg masse Litt kjipt å ha mensen nå da, men det er nå så Gleder meg nesten mest til å sove lenge på søndag og våkne av meg selv og ikke ei lita snuppe som hvisker: mammaaaaaaa..nå må du stå ooooooopp Og så på søndag skal vi til Leah sin farmor å bake lussekatter, blir koselig Så har en hærlig helg foran meg kjenner jeg
zassy☆ Skrevet 12. desember 2010 #25 Skrevet 12. desember 2010 Ja kjører på vi, men tror egentlig testene er negativ enda, men greit å være føre var Så bra at du tror du står!! Krysser fingrene for deg Vi kjøpte også nesten alle julegavene i går, deilig å være effektiv! Har noen få igjen enda da..og gaven til min kjære, aner virkelig ikke hva jeg skal finne på til ham i år. Vi har blitt enige om å ikke kjøpe noen dyr gave, men heller noe som overrasker, de siste årene har vi ofte ønsket oss noe til hverandre, så det har ikke vært så veldig spennende. Så i år vil vi heller overraske og være litt romantiske enn å bruke masse penger Høres ut som du har hatt en fin helg da? Vært på julebord vi, og på overnattingsbesøk, var godt å komme hjem igjen også nå, og spise pizza Ha en fortsatt fin søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå