blomstgull Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 hei, beklager for at jeg ikke har hvert inne her på en god stund men har hatt mye å tenke påi det siste. vi har bestemt oss for å vente med å prøve igjen med hvertfall et halvt år. kjenner jeg ikke orker det nå, trenger en pause. desutten fant de ikke noe feil på meg fra de blodprøvene jeg tok, så ikke akuratt motiverende. men jeg fikk brev i posten om inkalling til hysteroskopi, men ingen forklaring på hva det egentlig er. er det noen her som har gjort det og kan forklare meg hva det går ut på? står at jeg skal komme fastende, så er det kirurgi da? takk for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142648663-lenge-siden-sist/
Lille diamant Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Hei! Forstår godt at du har mye å tenke på det er tøft både psykisk og fysisk å gå gjennom flere aborter. Kjempe tøft faktisk. Regner med at du er under utredning siden du skal inn til hysteroskopi? Jeg var inne til dette i august, og det er rett og slett en undersøkelse av livmorhulen. Jeg ble lagt i en lett narkose, og så kikker de inni livmoren med ett lite kamera for å se etter evt. unormale ting. Jeg følte ingen smerte etter inngrepet, og var i fin form dagene etterpå men ble sykemeldt i 2 dager etterpå, for å hvile ut etter inngrepet. Jeg måtte også faste, så kan jo være du også skal ha narkose da? Vet noen sykehus som kun gir smertestillende og beroligende under inngrepet, men det er mest vanlig med narkose har jeg lest. Ellers så er jeg enig i at det kan være godt å ta en pause i fra prøvingen når man kjenner det sliter på kropp og sjel. Vi hadde pause fra mai til september nå, så har nettopp begynt å prøve igjen. Lykke til med undersøkelsen, bare spør om det er noe mer du lurer på Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142648663-lenge-siden-sist/#findComment-142652139
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå