Gå til innhold

hmmm,ville dere tatt baby 2 mnd ut i bil i minus 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på at jeg må jo frakte henne inn og ut, og det er jo sinnsykt kaldt! Ville egentlig trodd det var bedre å puttet henne i vognen og gått opp til bhg. Er snakk om 100 meter,altså 2-3 min ute. Har holdt barnet mitt hjemme fra bhg i dag siden det er så kaldt. Men bare litt interessert i hva dere ville gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man så må man, men hadde jeg hatt mulighet til å være hjemme hadde jeg blitt inne. :)

Skrevet

jeg ville tatt henne i varm bil, ta på sånn lue med hals så bare ansiktet er framme også et skjerf (tynt) som du drar over munn og nese bare i det du bærer henne ut. Var det jeg gjorde på min baby som var ute å kjørte bil i helgen :) Meeeen...hadde nok gått bra i vogna godt skjermet også så lenge det er så kort vei...

Skrevet

100 meter er greit, rekker ikke bli kald om du pakker henne godt i vogna. mer styr ut og inn i kald bil.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å bli kald. Med dagens vinterposer og klær så går det helt fint (selv om de små er dårlig til å regulere varme selv).

Problemet er vel at de ikke skal puste inn så rå og kald luft.

Så å la de bli inne er best, men må man så må man. Og da må man nok glemme hvor fy fy det er med helseteppe osv over vogna for denne kalde lufta skal ikke babyer puste inn.

Skrevet

nedi vogna blir detr ikke -20, og det er sikkert inge mange flere pust tiol bhg i vogn, enn frem/tilbake til bil, det er snakk om 100 meter til bhg!!!

Skrevet

Jeg hadde tatt turen med vogna. Godt inntullet nedi vogna, og helseteppe foran åpningen. Da puster ikke ungen inn den isende kalde lufta, og det er heller ikke snakk om nevneverdig avstand til barnehagen heller. Men hadde sagt ifra i barnehagen at ungen kun skal være inne i denne kulda (også for eldre barn enn babyer!!).

Har selv nettopp vært avgårde med vesla mi i -20, riktignok med bil siden det er 20 minutters kjøring for å komme til nødvendigheter som lege, kiropraktor, butikk etc. Hvor lang tid det hadde tatt å gå tenker jeg ikke på engang, for det er uaktulelt med mindre det er sommerlig vær:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...