venter en prinsesse i august<3 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Hadde ikm i helgen men har nok hatt sen El siden testene har vært heil hvite frem til i dag (sist på søndag) etter en svaaaak strek i dag tok jeg en cb digital hvor det stod gravid 1-2;) dette var vår første pp og er takknemlig at det gikk så fort;) Mine symptom: trett ømme pupper kvalm metallsmak i munnen lite utflod, men helt hvit vond i korsrygg, bekken Hadde før ikm en følelse av at jeg var gravid, bare visste det liksom;) men ble usikker når ikm kom og testene var neg... Lykke til alle sammen, håper vi sees inne på 1. Trimester;)
Shamy Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer så mye! Har en god følelse denne måneden jeg også! Håper vi sees på 1. Trimester!
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Så gøy at den satt på 1 pp!! Gratulerer!! Er også i 1 pp og har mye av de samme symptomene som deg, men jeg tror kroppen lurer meg. Håper å følge etter deg til 1 tri:)
Noah 08. Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer! :-)) Så moro å greie d i 1pp Håper vi er flere som kan følge etter før jul
strikkedilla Skrevet 7. desember 2010 #6 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer så masse! Vi ses inne på 1.trimester siden jeg også har testet positivt i dag!!
venter en prinsesse i august<3 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2010 Tusen takk alle sammen;)
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Ååå.... Gratulerer så masse Så artig at din spire også satt på første pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå