Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Jeg har vel egentlig ikke lov til å klage siden jeg stort sett har vært i veldig god form i dette svangerskapet. Likevel må jeg bare høre med dere! Jeg var småkvalm og uggen de første 10 ukene, spesielt ille om morgenen. Heldigvis uten oppkast! Så ga det seg heldigvis, men nå er jeg skikkelig morgenkvalm igjen! I dag spøy jeg nesten for første gang! Er det mulig da?? Andre som har fått tilbake kvalmen? Ugg!!
♡ Jersey ♡ Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Sist gang ble jeg sånn i uke 12. Plutselig ble alt verre og begynte nesten å spy!! Æsj! Håper det gir seg snart igjen!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2010 Disse hormonene... Alt er vel normalt nesten... Hehe... Du da, fortsatt like kvalm og dårlig? Så du hadde begynt på penicillin forresten, håper du blir fort frisk! Det er viktig å følge magefølelsen! I forrige uke var jeg hos legen med urinprøve, var sikker på at jeg hadde uvi, men prøvene var helt fine. Etter noen dager med vondt i magen fant jeg ut at det var jeansene som hadde skylden!! Haha! De var rett og slett for stramme! )
paper Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Jeg mistenker selv at jegkan ha en urinveisinfeksjon, det lukter "emment", men hverken svir, klør eller tisser oftere..hmmm. Så masse styr innom legen, har ikke tid nå. Kan jeg spørre hvorfor du mistenkte uvi?? Siden jeg undres på hva slags symptomer du hadde?? På forhånd takk,takk:))))
vilja80 Skrevet 7. desember 2010 #5 Skrevet 7. desember 2010 Kvalmen ga seg hos meg rundt uke 11, men nå har den kommet tilbake (ca uke 14)! Ble plutselig superkvalm i går, og i dag tidlig sleit jeg skikkelig med å få ned frokosten. Huff, håper det gir seg igjen snart, hadde liksom håpet at formen skulle være bedre nå etter et slitsomt 1. trimester...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2010 Jeg mistenkte uvi fordi jeg hadde konstant vondt i underlivet og ikke fikk til å tisse skikkelig. Kom bare en liten skvett selv om jeg følte meg helt sprengt. Ikke svie eller vondt når jeg tisset da. Men så var det visst buksene sin skyld... Det hadde jeg ikke trodd!! )) Lever en prøve hos legen da, det koster jo ingenting og tar bare noen få min å få svar!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2010 Hei Vilja80! Så rart at du også har fått tilbake kvalmen!! Det er bare på morgenen jeg også sliter, i dag ble jeg stående på kjøkkenet å brekke meg. Hmmm... Får håpe det går fort over for oss begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå